Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

concertfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • concertfotografie

    Binnenkort ga ik naar het concert van Natalia,
    dit is in Antwerpen in de lotto Arena hal.
    Nu is mijn vraag mag ik daar gewoon mijn D60 mee binnen nemen en foto's nemen.
    Nu ik heb wel geen plaats aan het podium en ik ga daar ook niet in de weg lopen voor beroeps fotografen.
    En natuurlijk ga ik geen foto's nemen met een flitsapparaat.

    Zou dit mogen in verleden heb wel al foto's genomen met mijn coolpix maar dat steek je dan ook onopvallend weg in je binnenzak.
    groetjes
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

  • #2
    Re: concertfotografie

    ik denk dat het meesmokkelen van een D60 geen probleem mag zijn maar
    welke lens gebruik je want
    als je geen garantie hebt op een goeie plaats vooraan en geen lichtsterke lenzen hebt mag je niet verwachten dat je super foto's krijgt
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: concertfotografie

      Hangt van evenement tot evenement af. Zal waarschijnlijk op de achterkant van je ticket staan dat je geen fototoestel mag meedoen. Zelfs geen compact. In de meeste gevallen laten ze wel een compact toe, maar zo'n DSLR dat weet je nooit. Dus als je zeker wilt zijn, een perskaart aanvragen oftewel es bellen naar de organisatie.

      Comment


      • #4
        Re: concertfotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
        Hangt van evenement tot evenement af. Zal waarschijnlijk op de achterkant van je ticket staan dat je geen fototoestel mag meedoen. Zelfs geen compact. In de meeste gevallen laten ze wel een compact toe, maar zo'n DSLR dat weet je nooit. Dus als je zeker wilt zijn, een perskaart aanvragen oftewel es bellen naar de organisatie.
        Organisatie heeft zo goed als niks met fotopassen te maken.
        -> platenlabel

        Comment

        Working...
        X