Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hamsterfoto gezocht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hamsterfoto gezocht...

    Hallo, ik zou een bewerking willen maken in photoshop maar daar heb ik een frontale foto v een hamster voor nodig...Heeft er iemand zo'n foto of een hamster en een fototoestel? Het is strikt persoonlijk gebruik, niet voor publicatie op het web ofzo.

    EDIT: hier is de volledige bedoeling:
    Een vriendin laat volgende week haar wijsheidstanden trekken en ik had haar ooit beloofd dat ik voor haar een foto zou bewerken dus deze gebeurtenis leek mij een mooie gelegenheid. Ik zelf mijn wijsheidstanden laten trekken (jawel, veel pijn en hamsterwangetjes) en wou nu een foto v haar nemen en met transparantie etc enkele hamsterelementjes (wangetje, neusje, oortjes,...) toevoegen, kwestie v spoedig herstel toe te wensen op een originele manier.

    dank bij voorbaat,
    Tom
    --Canon PS A40--
    --BD0180BE--

  • #2
    Heb de links weggehaald , zal het niet meer doen Tilde
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      dentomme krijgt zeker en vast wel een foto rechtstreeks van een eigenaar en dat is naar mijn gevoel ook zijn bedoeling. Da's ok, maar mensen gebruik aub niet de foto's van mensen die niet op de hoogte zijn. Die foto's op de persoonlijke links van de eigenaars en op hamstercare.co.uk zijn geen publiek eigendom. Ik dacht dat we dit nu wel zouden weten HB2003.

      Comment


      • #4
        als ik het goed voorheb heeft BD'er svda er heel wat in huis ...
        embee ::: nikon stuff

        Comment


        • #5
          Mensen al bedankt voor de reactie's maar ik zoek nog iets grotere foto's voor de bewerking...

          Tom
          --Canon PS A40--
          --BD0180BE--

          Comment


          • #6
            Is een chinchilla ook goed? Is wel niet zo frontaal genomen, maar dat is niet gemakkelijk bij deze beestjes. Als je een nog meer frontale foto wilt hebben, laat maar weten ...

            :: http://www.dpix.be ::

            Comment


            • #7
              Originally posted by Frederik
              Is een chinchilla ook goed? Is wel niet zo frontaal genomen, maar dat is niet gemakkelijk bij deze beestjes. Als je een nog meer frontale foto wilt hebben, laat maar weten ...
              Thnx Frederik maar ik ga even moeilijk doen
              Kan het iets frontaler? Ik heb niet echt foto's vanuit die hoek dus bewerking zal moeilijk zijn...

              Tom
              --Canon PS A40--
              --BD0180BE--

              Comment


              • #8
                is ne cavia ook goed?
                natuurlijk ook niet volledig frontaal


                of


                originele grootte te vinden via:

                Comment


                • #9
                  LOL haha - die man vraagt hamsters ...

                  Woeha - mag het geen golden retriever zijn ?

                  embee ::: nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    frontaal
                    #Dyslexie#
                    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 4nightlife
                      frontaal
                      Te trage sluitertijd: de hamster is al OP !

                      Comment


                      • #12
                        Tom,
                        hopelijk kan dit u helpen het heeft mij gisteren bloed, zweet en tranen gekost.


                        het origineel vind ge op http://home.tiscali.be/nulens.w/Kopie%20van%20image0002.jpg

                        mvg

                        Wesley

                        Comment


                        • #13
                          Mag het ook een ratje zijn?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tilde
                            dentomme krijgt zeker en vast wel een foto rechtstreeks van een eigenaar en dat is naar mijn gevoel ook zijn bedoeling. Da's ok, maar mensen gebruik aub niet de foto's van mensen die niet op de hoogte zijn. Die foto's op de persoonlijke links van de eigenaars en op hamstercare.co.uk zijn geen publiek eigendom. Ik dacht dat we dit nu wel zouden weten HB2003.

                            Heb de links inmiddels verwijderd , wou alleen maar behulpzaam zijn ..... *snif*
                            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                            Comment


                            • #15
                              Wow mensen, echt bedankt voor de vele en kwalitatieve reactie's!!!!!!
                              @ Embee, 4nightlife en can10ne: LOOOL Owla ik lag hier echt strike

                              Echt, iedereen, SUPERHARD BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              Ik ga straks is beginnen proberen

                              superdankbare Tom


                              ps: svda als je een mailtje stuurt met een werkend e-mailadres kan ik je mijn antwoord mailen, het is mij niet gelukt door corrupt e-mailadres
                              --Canon PS A40--
                              --BD0180BE--

                              Comment

                              Working...
                              X