Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clea and ivy (Doel)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Clea and ivy (Doel)

    Het meest magische plekje dat ik gevonden heb in Doel

    Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.
    Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 409600 bytes.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.
    Moderator Hesy
    Last edited by Hesy; 28 oktober 2008, 19:54.
    http://www.melissavanbelle.be

  • #2
    Re: Clea and ivy (Doel)

    Super!!

    Comment


    • #3
      Re: Clea and ivy (Doel)

      Dies leuk gevonden Mooie bosnimph
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Clea and ivy (Doel)

        De foto is goed en zelfs heel goed, maar 'k vind het jammer dat je naar Doel gaat en dan met zo'n locatie terugkeert, een locatie die in nagenoeg ieder dorp/stad gevonden kan worden...
        Doel heeft iets wat zeer weinig tot geen andere dorpen hebben, en dat laat je in die foto totaal onbenut.

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Clea and ivy (Doel)

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          De foto is goed en zelfs heel goed, maar 'k vind het jammer dat je naar Doel gaat en dan met zo'n locatie terugkeert, een locatie die in nagenoeg ieder dorp/stad gevonden kan worden...
          Doel heeft iets wat zeer weinig tot geen andere dorpen hebben, en dat laat je in die foto totaal onbenut.

          Mvg,
          Frederic
          So what, dat heeft de mijn van Waterschei ook. Super locatie, maar been done before, a thousand times..
          Vind het net knap en verrassend dat er een ander beeld gegeven wordt van deze 'uitgeputte' locatie

          Comment


          • #6
            Re: Clea and ivy (Doel)

            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            De foto is goed en zelfs heel goed, maar 'k vind het jammer dat je naar Doel gaat en dan met zo'n locatie terugkeert, een locatie die in nagenoeg ieder dorp/stad gevonden kan worden...
            Doel heeft iets wat zeer weinig tot geen andere dorpen hebben, en dat laat je in die foto totaal onbenut.
            Sorry maar de comments die jij geeft slaan echt nergens op
            http://www.melissavanbelle.be

            Comment


            • #7
              Re: Clea and ivy (Doel)

              Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
              Sorry maar de comments die jij geeft slaan echt nergens op
              Je post een foto, ik geef mijn oprechte en eerlijke mening. 'k heb posi's en nega's gezegd.
              Kan je er niet mee laven, dat is dan jammer. 't is nog altijd showcase. Lees misschien eens de sticky

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: Clea and ivy (Doel)

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Je post een foto, ik geef mijn oprechte en eerlijke mening. 'k heb posi's en nega's gezegd.
                Kan je er niet mee laven, dat is dan jammer. 't is nog altijd showcase. Lees misschien eens de sticky

                Mvg,
                Frederic
                het valt me wel op de laatste tijd dat je hoe dan ook steeds negatieve comment levert , of de foto nu goed is of niet ,iets negatief kan er bij jou altijd wel af.....daar bedoel ik niks mee , is gewoon een vastelling, kijk er je posts maar eens op na......


                on topic
                prima plaat, mooi licht, knap model , laat de rest maar komen
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Clea and ivy (Doel)

                  Ik begrijp sowieso niet waarom een foto altijd de titel moet dekken. Als 'doel' er niet bij had gestaan was deze discussie niet eens ontstaan.
                  Het gaat om de foto en niet om het dorp. Ik als Nederlander weet bij GOD niet waar en wat Doel is. Ik zag de naam hier en daar al op div. fora verschijnen en dacht... waar HEBBEN ze het over. Doel? Voetbal?
                  En helemaal bij modelfotografie is het lastig om een omgeving in het beeld te betrekken. Zet een willekeurige muts tegen de voet van de Eifeltoren en je krijgt het commentaar.. leuk vakantie kiekje.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Clea and ivy (Doel)

                    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    het valt me wel op de laatste tijd dat je hoe dan ook steeds negatieve comment levert , of de foto nu goed is of niet ,iets negatief kan er bij jou altijd wel af.....daar bedoel ik niks mee , is gewoon een vastelling, kijk er je posts maar eens op na......
                    Zucht... Gaan we op de man beginnen spelen...? Of ging 't over de foto??

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Clea and ivy (Doel)

                      He Melissa, mooie foto zonder meer . . . maar ik snap ook niet wat Doel daarbij te vernoemen valt . . . jouw locatie is niet herkenbaar . . .
                      Ik woon vlakbij . . . maak dit al méér dan 20 jaar mee . . . en kan niet appreciëren dat Doel te pas en te onpas gebruikt wordt, wil je écht up to date zijn voor locaties voor je modellen, zoek dan maar naar polderdorpen nabij Doel ( doel is daar niet te missen)
                      Niet persoonlijk beDoeld hoor, grts maddy
                      zero

                      Comment


                      • #12
                        Re: Clea and ivy (Doel)

                        Oorspronkelijk geplaatst door rooman Bekijk bericht
                        He Melissa, mooie foto zonder meer . . . maar ik snap ook niet wat Doel daarbij te vernoemen valt . . . jouw locatie is niet herkenbaar . . .
                        Ik woon vlakbij . . . maak dit al méér dan 20 jaar mee . . . en kan niet appreciëren dat Doel te pas en te onpas gebruikt wordt, wil je écht up to date zijn voor locaties voor je modellen, zoek dan maar naar polderdorpen nabij Doel ( doel is daar niet te missen)
                        Niet persoonlijk beDoeld hoor, grts maddy
                        Ik heb het erbij gezet omdat er zondag een modellendag was in Doel, en die foto is daar op die dag gemaakt. Das de reden.
                        http://www.melissavanbelle.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Clea and ivy (Doel)

                          Prachtplaatje....

                          En tja.... Doel heeft nu eenmaal een diepere betekenis, heeft al veel losgeweekt in ons klein landje dus ja.... vermoed dat mensen dan ook 'ellende, onteigening, pijn en miserie' verwachten te zien dan een knappe dame in een pracht omgeving.

                          Een stereotypering veranderen stoot vaak op onbegrip imho....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Clea and ivy (Doel)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            Zucht... Gaan we op de man beginnen spelen...? Of ging 't over de foto??

                            Mvg,
                            Frederic
                            nee hoor , als het wat brutaal overkomt, sorry daarvoor, maar het viel me de laatste tijd gewoon wel op
                            no hard feelings......
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Clea and ivy (Doel)

                              Oorspronkelijk geplaatst door prisma Bekijk bericht
                              Prachtplaatje....

                              En tja.... Doel heeft nu eenmaal een diepere betekenis, heeft al veel losgeweekt in ons klein landje dus ja.... vermoed dat mensen dan ook 'ellende, onteigening, pijn en miserie' verwachten te zien dan een knappe dame in een pracht omgeving.

                              Een stereotypering veranderen stoot vaak op onbegrip imho....
                              just !!
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment

                              Working...
                              X