Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

axelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • axelle

    Dit is axelle, dochtertje van kenissen
    Niet te krap van kader?

    smile ! ...it confuses people ...

  • #2
    Re: axelle

    Mooie ogen heeft deze jonge dame.

    De 1/15s@F10 heeft toch voor wat beweginsonscherpte gezorgd, jammer.
    Door de F10 was volgens mij ook de achtergrond scherp en heb je die vervaagd, maar niet overal even netjes.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: axelle

      Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      Mooie ogen heeft deze jonge dame.

      De 1/15s@F10 heeft toch voor wat beweginsonscherpte gezorgd, jammer.
      Door de F10 was volgens mij ook de achtergrond scherp en heb je die vervaagd, maar niet overal even netjes.
      de bewegingsonscherpte zal wel van mij zijn denk ik, of bedoel je het op de huid in het gezicht?
      dat was anders wel de bedoeling om ze er en hoog popemieke gehalte aan te geven
      achtergrond is idd van mij bewerkt, was wazig maar niet voldoende naar mijn zin mede door de f10 idd, je hebt een punt dat het niet overal even netjes is gedaan bij deze wat aangepast, hopelijk is het nu beter
      vreemde is en blijft dat de kleuren in photoshop veel mooier zijn als de weergave nu , vraag me nog steeds af hoe dat komt, merk dit steeds weer met huidtinten
      Last edited by Mightycat; 24 oktober 2008, 13:59.
      smile ! ...it confuses people ...

      Comment


      • #4
        Re: axelle

        Door een groter diafragma (kleiner getal) te kiezen, zou je objectief meer licht doorgelaten hebben, waardoor de nodige sluitertijd korter wordt. Gunstig gevolg hiervan zou zijn dat je achtergrond minder scherp zou geweest zijn.
        Bewegingsonscherpte is waarschijnlijk van jou EN je modelletje met grote ogen.

        Kadering vind ik ok.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: axelle

          Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
          vreemde is en blijft dat de kleuren in photoshop veel mooier zijn als de weergave nu , vraag me nog steeds af hoe dat komt, merk dit steeds weer met huidtinten
          Alvoor je je foto op internet plaatst moet je eerst Edit 'convert to profile' kiezen en als 'destination space' 'sRGB IEC61966-2.1 aanvinken.

          Ik zie het hier echt heel veel op BD: foto s die nog in Adobe RGB staan en niet in sRGB.

          Comment


          • #6
            Re: axelle

            Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
            Alvoor je je foto op internet plaatst moet je eerst Edit 'convert to profile' kiezen en als 'destination space' 'sRGB IEC61966-2.1 aanvinken.

            Ik zie het hier echt heel veel op BD: foto s die nog in Adobe RGB staan en niet in sRGB.
            dank u, dat wist ik niet, zeer blij met deze tip, al n eindje me aan het afvragen hoe dat komt
            smile ! ...it confuses people ...

            Comment


            • #7
              Re: axelle

              Wat een kijkers

              Kom maar snel terug met nieuwe shots, rekening houdend met de goede raad van de voorgangers
              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

              Comment


              • #8
                Re: axelle

                Ik vind de bewegingsonscherpte mooi bij deze foto passen.

                Comment


                • #9
                  Re: axelle

                  Voor mij ook een plaat van een heel lief kindje met schitterende blauwe ogen en zeker geslaagd!
                  Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: axelle

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
                    Niet te krap van kader?
                    Op die vraag, neen zeker niet, dit is een pracht portretje.
                    Doe zo verder, de tips hierboven in gedachten gehouden.
                    Vriendelijke groeten,Raf

                    www.rafvandenbogaert.be

                    Comment

                    Working...
                    X