Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje

    naar aanleiding van het verzameltopic heb ik een aantal vragen.

    Ik wens me bezig te houden met het maken van een website die voorbeelden toont van een bepaalde camera-objectief combinatie. Zoals in dit topic staat is het project nog maar in zijn kinderschoenen. Daaruit voortvloeiend dus een aantal vragen.

    vraag 1 : Zijn jullie bereid fotos via deze opmaak te tonen aan het publiek. Dit kan via een link naar jou pagina of ik kan fotos op mijn site plaatsen. Foto's die ik op de site plaats blijven jou eigendom en ik ga deze niet in origineel formaat plaatsen. Ze moeten 900 pixels tellen op de langste zijde. Maximum grootte speelt geen rol. De exif gegevens moeten nog in de foto staan.
    Zodoende maak ik er een album van. Voordat deze life gaat, krijg jij deze te zien. Nadien enkel je goedkeuring (of afkeuring) geven.

    vraag 2 : Welk van de volgende albums opent het snelst ?

    Alle albums zijn gegenereerd uit fotos met 900 pixels op de langste zijde.
    24 foto's tussen 674 en 268 Kbyte groot. totaal een 11Mbyte.

    EDIT : link verwijderd

    één van de twee zou ik dus gebruiken voor iedereeen die wenst deel te nemen. Weliswaar aangepast aan jou naam (nickname) - logo - enzovoort.
    Ik ga er weliswaar van uit dat niet iedereen adobe flashplayer op zijn pc heeft staan.
    Maar andere opmaken kan ook. Nadat ik een conclusie heb gemaakt uit deze antwoorden ga ik hier verder op in.
    Last edited by powerkiller; 14 november 2008, 12:08. Reden: album c toegevoegd.

  • #2
    Re: vraagje

    Als de exif er in staat kan je nog niet zien welke combinatie van lenzen er is gebruikt.'k Werk veel met de Nikon 105mmVR + TC 1.7 .Deze word in de exif weergegeven als een 180mm lens.
    Op vraag 2 :HTML is hier het snelst.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Als de exif er in staat kan je nog niet zien welke combinatie van lenzen er is gebruikt.'k Werk veel met de Nikon 105mmVR + TC 1.7 .Deze word in de exif weergegeven als een 180mm lens.
      Op vraag 2 :HTML is hier het snelst.
      Bij canon wel. Je ziet de combinatie, en het brandpunt van de combinatie met extender.
      Kan je eventueel een foto doorsturen in klein formaat. Wat ik ben daar niet zo zeker van.

      Comment


      • #4
        Re: vraagje

        HTML dubbel zo snel (4 VS 9s voor HTML slideshow en flash)
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

        **=ol

        Comment

        Working...
        X