Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sophie en Marius

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sophie en Marius

    Zondag een shoot met Sophie gedaan..
    Het was weer een supergezellige dag en gewoon heerlijk om Sophietje weer te ontmoeten.
    Het is echt een kanjer en superlieve meid!!
    Naast Sophie was Nathalie ons 2e model, en de dames waren aan elkaar gewaagt.
    Haar foto's komen in een apart topic.

    Model: Sophie
    Visa: Patricia
    Knopjes: Ikkuh


    1.

    2.

    3.



    Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

  • #2
    Re: Sophie en Marius

    Ik vindt ze allemaal wel mooi! alleen de puppillen op foto 1 komen raar over.
    Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

    Comment


    • #3
      Re: Sophie en Marius

      Nadeel van al dan niet skin-softening, is dat de delen die je niét verzacht des te harder opvallen, waardoor de softening helemaal meer opvalt. Ik spreek over de make-up onder de wenkbrauwen in de eerste foto.

      De foto's erna zijn van hoger niveau, met de derde die - ondanks de prikkels in de tweede- mij het stijlvolst lijkt. Mooie achtergrond in die laatste.

      Comment


      • #4
        Re: Sophie en Marius

        Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
        Nadeel van al dan niet skin-softening, is dat de delen die je niét verzacht des te harder opvallen, waardoor de softening helemaal meer opvalt. Ik spreek over de make-up onder de wenkbrauwen in de eerste foto.

        De foto's erna zijn van hoger niveau, met de derde die - ondanks de prikkels in de tweede- mij het stijlvolst lijkt. Mooie achtergrond in die laatste.
        Bedankt voor je reaktie.
        Er is vrij weinig gesoft aan de eerste, maar hier is met een ringflitser gewerkt die toch een heel ander effect heeft dan normale flitskoppen.
        Dat beetje softening dat ik gebruikt heb, zit ook op de make up, alleen was deze vrij grof en er zaten glittertjes in, vandaar dat dit opvalt.

        Door gebruik van de ringflits krijg je ook andere catchlights in de ogen, vandaag dat de pupillen anders overkomen.

        Groetjes, Marius
        Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

        Comment


        • #5
          Re: Sophie en Marius

          Hoi Marius,

          Weer leuke foto's
          Vind persoonlijk foto 2 zéér mooi



          grtz
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: Sophie en Marius

            Héérlijke nr 2
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

            Comment


            • #7
              Re: Sophie en Marius

              No3 met kop en schouders
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Sophie en Marius

                Jammer van het plastieken/porseleinen gezicht op foto nr.1 vind het echt afbrekend... Verder wel mooie shots met nr. 3 op kop!
                www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

                Comment


                • #9
                  Re: Sophie en Marius

                  'k ben niet zo kieskeurig, vind ze alledrie
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sophie en Marius

                    Nummer 2 springt er voor mij bovenuit !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sophie en Marius

                      I like the 2nd image as the best shot
                      I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

                      k o m b i z z

                      Comment

                      Working...
                      X