Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD De Liereman - Teaser en Album

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD De Liereman - Teaser en Album

    Hierbij een paar paardjes en een stel laag bij de grondse fotografen.
    Het was een wandeling die een beetje op gang moest komen, evenals het weer, maar het werd een prima middag!

    Album: http://robspanjaart.smugmug.com/gall...98582452_6NWCq



    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: SD De Liereman - Teaser en Album

    de 18 in ke album vind ik beter Rob hier mis ik ruimte boven de paarden

    Comment


    • #3
      Re: SD De Liereman - Teaser en Album

      De tweede vind ik zeer mooi. Zo had ik ze ook gewild, maar ik moet met minder tevreden zijn.

      Comment


      • #4
        Re: SD De Liereman - Teaser en Album

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        de 18 in ke album vind ik beter Rob hier mis ik ruimte boven de paarden
        Het liefst had ik ook wat meer ruimte boven de paarden gehad, maar de lucht vond ik een beetje afleiden; je mag het zeggen
        De foto hieronder heb ik rechtgezet en ietsje gecropt, daaronder de boven geplaatste bewerking.



        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: SD De Liereman - Teaser en Album

          Eerste weer een leuke, maar gelijk ook een goeie, met fijne diepte.
          Bij de paardjes ga ik toch ook voor de gecropte versie. In de originele vind ik de lucht inderdaad erg "plat" en de 3 bomen zijn er ook half afgetopt.

          Groetjes
          Marleen
          It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
          http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

          Comment


          • #6
            Re: SD De Liereman - Teaser en Album

            Mooie foto's en mooi album Rob

            Bij nr13 in het album vind ik net als bij één van mijn shots (niet online) het paard er iets te ezelachtig uitzien

            Comment


            • #7
              Re: SD De Liereman - Teaser en Album

              de gecropte versie is beter omdat je dan de nadruk op de weerspiegeling legt

              Comment


              • #8
                Re: SD De Liereman - Teaser en Album

                Die nr 13 is wel een leuke

                De eerste hier geeft ook een mooi overzicht van de situatie
                Bij de tweede hier mis ik toch ook wat ruimte bovenaan ...

                Comment


                • #9
                  Re: SD De Liereman - Teaser en Album

                  De eerste vind ik heel tof. Het heuglijke "kevermoment" prima vastgelegd.
                  Tweede mist inderdaad wat ruimte bovenaan, maar je zou ook onderaan kunnen bijsnijden, de spiegeling van het rechtse paard er niet helemaal op, 2mm onder de spiegeling van de linkse. Dan valt het gemis aan ruimte veel minder op.

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD De Liereman - Teaser en Album

                    De eerste vind ik een goede, BD's op de knie voor een heeel klein .....
                    De tweede vind ik zeker niet mis, ook al had het beter geweest bovenaan wat meer ruimte.
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD De Liereman - Teaser en Album

                      Knappe foto's, Spanjaart!

                      (de indruk dat het "hutje op de hei" (#20) een beetje scheef staat - misschien na de doortocht van de BD'rs )
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD De Liereman - Teaser en Album

                        De eerste zou ik een leuke titel geven: BDers op pad! De tweede is een hele mooie


                        Met vriendelijke groeten,
                        Chrit
                        Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD De Liereman - Teaser en Album

                          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          De eerste vind ik heel tof. Het heuglijke "kevermoment" prima vastgelegd.
                          Tweede mist inderdaad wat ruimte bovenaan, maar je zou ook onderaan kunnen bijsnijden, de spiegeling van het rechtse paard er niet helemaal op, 2mm onder de spiegeling van de linkse. Dan valt het gemis aan ruimte veel minder op.

                          Zelfde gedacht !
                          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                          Grtjs, Jacky

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD De Liereman - Teaser en Album

                            op die eerste foto laat ik me duidelijk van mijn beste kant zien
                            maar het is wel een geweldige foto die duidelijk de sfeer op de SD weergaf

                            voor de rest een mooi albummetje met nr13 als beste voor mij

                            leuk dat ik nu ook een gezicht kan plakken op de alom tegenwoordige Spanjaart!
                            Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                            http://gallery.atsharp.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD De Liereman - Teaser en Album

                              Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                              de gecropte versie is beter omdat je dan de nadruk op de weerspiegeling legt
                              vind ik ook
                              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                              *BD1034BE

                              Comment

                              Working...
                              X