Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke filter voor 17-85 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke filter voor 17-85 ?

    Hallo,

    Ik overweeg om een nieuw toestel te kopen, namelijk de 50D met de 17-85 IS USM. Maar bij die kit zit echter geen filter. Graag had ik dan geweten van jullie welke de aanbevelingen zijn ?

    Wat neem ik dan best ? UV ? Pola ? (ben er een leek in, vandaar mijn vraag )

    Groeten
    Jens
    Ik ken er nog niets van...
    **Canon EOS 5D Mark I**Canon EF 24-70F2.8L**Canon Grip BG-E4**Canon Speedlite 430EX**

  • #2
    Re: Welke filter voor 17-85 ?

    Een pola en die gebruiken wanneer nodig is en een zonnekap voor bescherming van je lens.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Welke filter voor 17-85 ?

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Een pola en die gebruiken wanneer nodig is en een zonnekap voor bescherming van je lens.
      En zo gebruik ik hem ook, is trouwens een leuke lens voor te beginnen en zeker buiten, ook de IS is mooi meegenomen.
      Canon 40 D/EF-S 17-85 mm IS USM/ zonnekap/ EF 70-200 mm f/4 L IS USM/ circ.pol.filter BW/opzetflits 430 EX/ omnibounce.

      Comment


      • #4
        Re: Welke filter voor 17-85 ?

        Oorspronkelijk geplaatst door firekid Bekijk bericht
        Wat neem ik dan best ? UV ? Pola ? (ben er een leek in, vandaar mijn vraag )
        Als je deze vraag stelt heb je geen filter nodig. Zonnekap is voldoende voor het geval je je lens wilt beschermen.

        Comment

        Working...
        X