Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijksfotografen gezocht voor Man Bijt Hond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huwelijksfotografen gezocht voor Man Bijt Hond

    Beste fotografen,

    Het nieuwe seizoen van Man bijt hond is achter de schermen al terug opgestart en voor onze docusoap zijn wij op zoek naar toffe huwelijksfotografen die we een week of twee zouden willen volgen in hun boeiende werk. Zijn er hier op dit forum druk bezette, vlotte, plezante huwelijksfotografen of zijn er hier mensen die dergelijke enthousiastelingen kennen, aarzel niet om met ons contact op te nemen! (dit forum werkt met een mailsysteem, we stellen voor om dit te gebruiken en niet onze persoonlijke research emailadressen te publiceren, ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben) Reacties per mail zijn makkelijker (en beter als jullie telefoonnummers willen doorgeven) maar jullie kunnen natuurlijk ook reageren door topics op dit forum te posten. Tot gauw?

    Vele groetjes,

    Researchteam docusoap Man Bijt Hond Vlaanderen

  • #2
    "De huwelijksfotograaf" als vaste rubriek bij MBH! Lijkt mij schitterende televisie!

    Weet echter niet of jullie hier veel respons gaan krijgen. Hier zitten veel amateurs (in de betekenis van hobiïsten hee! ), maar minder pro's... Het zou wel kunnen dat je hier mensen treft "van wie de schoonbroer van Alfons van boven den bakker juist heeft gevraagd of hij geen foto's kon gaan trekken op het huwelijk van zijn zuster" (of zoiets).

    Veel succes! Ik kijk zeker!

    On a sidenote: hebben jullie geen zin om eens mee te reizen met een BelgiumDigital Shooting-dag? Dat is altijd pure fun en een pak hilariteit (net een bende bezopen Japanners met tonnen camera-materiaal ). De laatste "grote BD-dag was in de haven van A'pen. Kijk eens naar de albums (via de hoofdpagina -> BD nieuws -> maand Juni.

    Of is tit eerder iets voor afrit 9?

    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      Hi, hi,... Man bijt hond, tof programma met een glimlach, kijken wij altijd naar

      Iemand die zich aangesproken voelt om mee te doen = "zeker doen" = aanrader, toffe ploeg, ook druk bekeken.

      Hadden van mij ook een reportage opgenomen dit voorjaar, spijtig genoeg brak juist die volgende ochtend de oorlog in Irak toch wel uit zeker Daarom werd het niet uitgezonden, alle aandacht naar Sadam

      Maar met Jambers weiger ik steeds, daar doe ik niet aan mee, ook veel klachten over gehad...

      Comment


      • #4
        Is onze Teddy een reality-TV magneet ???
        Ik ken niemand die ooit door zo een programma benaderd is. Maar ja, wij zijn dan ook niet zo'n interessante mensen.
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment


        • #5
          Man bijt hond is zowel te zien in België als Nederland. En daar hier nogal wat mensen uit deze 2 landen vertoeven.... Ik neem aan dat het voor de Belgische versie is?

          P.

          Comment


          • #6
            Originally posted by teddy-bear
            Hi, hi,... Man bijt hond, tof programma met een glimlach, kijken wij altijd naar

            Iemand die zich aangesproken voelt om mee te doen = "zeker doen" = aanrader, toffe ploeg, ook druk bekeken.

            Hadden van mij ook een reportage opgenomen dit voorjaar, spijtig genoeg brak juist die volgende ochtend de oorlog in Irak toch wel uit zeker Daarom werd het niet uitgezonden, alle aandacht naar Sadam


            Maar met Jambers weiger ik steeds, daar doe ik niet aan mee, ook veel klachten over gehad...


            hmmm, welke rariteit ben jij dan wel Teddy? dat je in al die programma's "mag" komen?
            mvg,
            Dieter

            Comment


            • #7
              Uit naam van de organisatoren (Dolphin en ik) en uit naam van de Crew (en ik denk ook wel de rest van het forum) wil ik jullie natuurlijk ook wel uitnodigen voor een Shooting Day bij te wonen. Dit is een dag waar veel leden van het forum samenkomen om foto's te maken. De eerstevolgende is 10 augustus... ik zou zeggen wees erbij ;-). Voor meer info kan je terecht in dit topic: http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=22939 of op mijn e-mail ;-)

              Groetjes,
              Lexieke
              .:www.shadowarts.be:.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jochen
                "De huwelijksfotograaf" als vaste rubriek bij MBH! Lijkt mij schitterende televisie!

                Weet echter niet of jullie hier veel respons gaan krijgen. Hier zitten veel amateurs (in de betekenis van hobiïsten hee! ), maar minder pro's... Het zou wel kunnen dat je hier mensen treft "van wie de schoonbroer van Alfons van boven den bakker juist heeft gevraagd of hij geen foto's kon gaan trekken op het huwelijk van zijn zuster" (of zoiets).

                Veel succes! Ik kijk zeker!

                On a sidenote: hebben jullie geen zin om eens mee te reizen met een BelgiumDigital Shooting-dag? Dat is altijd pure fun en een pak hilariteit (net een bende bezopen Japanners met tonnen camera-materiaal ). De laatste "grote BD-dag was in de haven van A'pen. Kijk eens naar de albums (via de hoofdpagina -> BD nieuws -> maand Juni.

                Of is tit eerder iets voor afrit 9?


                Jochen, Man Bijt Hond is inderdaad super, al mis ik ""n De Gloria" natuurlijk, zo erg dat het programma verdwenen is ... en inderdaad de kans is groot dat er meer hobiïsten zijn dan professionele fotografen, maar toch is het leuk dat Belgium Digital wordt aangesproken door zo'n programma Belgium Digital goes media-national

                Comment


                • #9
                  Man bijt hond heeft vorig jaar in november een serie uitgezonden over natuurfotografen. Ik heb daar ook een paar kunstjes laten zien zoals vliegende vleermuizen fotograferen in diepe Franse forten en zo...

                  't Was wel plezant. De ploeg is drie dagen met een fotografiecollega en mij naar Frankrijk getrokken. We hebben wel serieus moeten doorwerken om alles gedaan te krijgen, mijn GSM kwijtgeraakt, hun filmcamera kapot gegaan, acuut slaapgebrek gekregen,....

                  Enfin, een aanrader dus , vooral voor wie iets minder alledaags te bieden heeft aan die mensen. Wel nog één tip : laat u niet teveel woorden in de mond leggen. Soms willen ze het een beetje teveel "sturen", maar aanvaarden het wel als je je eigen ding doet en zegt.

                  Rollin

                  Comment


                  • #10
                    nog even uppen voor de mensen die op vakantie zijn geweest

                    Comment


                    • #11
                      Ik doe volgende week donderdag een trouwfeest in Torhout als (amateur)fotograaf ... maar dat is dus eenmalig!?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Huwelijksfotografen gezocht voor Man Bijt Hond

                        Topic is van 2003, zou dit nog aktueel zijn?

                        Edit: daarnet stond hier nog een andere reaktie.
                        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Huwelijksfotografen gezocht voor Man Bijt Hond

                          Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                          Edit: daarnet stond hier nog een andere reaktie.
                          Yep, ook gelezen... erg dat er zo reply's verdwijnen... opeens... nice...
                          -=- Light is the key...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Huwelijksfotografen gezocht voor Man Bijt Hond

                            Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                            Topic is van 2003, zou dit nog aktueel zijn?

                            Edit: daarnet stond hier nog een andere reaktie.
                            nope...is al uitgezonden geweest
                            some toys 4 big boys
                            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                            Comment


                            • #15
                              Re: Huwelijksfotografen gezocht voor Man Bijt Hond

                              Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
                              Yep, ook gelezen... erg dat er zo reply's verdwijnen... opeens... nice...

                              Yo Guys,

                              Allemaal mijn fout ...SORRY !!!!
                              Had een Google Alert binnen gekregen met daarin het onderwerp van "Man bijt Hond...."
                              Ik heb daar meteen op gereageerd zonder naar de datum te kijken...DOM heel DOM!
                              Vandaar dat mijn antwoord eraf is gegooid
                              Sorry guys!
                              http://www.artbreak.be - http://www.mijn-trouwfeest.be - http://www.baby-zwangerschap.be - http://www.mijn-trouwfotograaf.be - http://www.trouwvideo-dvd.be

                              Comment

                              Working...
                              X