Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carlies publi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Carlies publi

    Blijft leuk als je ze krijgt en ziet

    Model: Carlies
    Styling: Fleur
    Visa: Dominique InYourFace
    Designer: Ramón Noya Torrecillas
    Knopje: Moi



    Gebruikte foto:
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Carlies publi

    Een waardige foto, maar geen waardig coverdesign naar mijn mening, 20 keer dezelfde fotograaf (met dezelfde kleren aan) erachter plakken, een klad lens-flares erachter en klaar?

    Ik dacht het niet... Natuurlijk zal je hier zelf weinig aan te zeggen gehad hebben veronderstel ik...
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: Carlies publi

      Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
      Ik dacht het niet... Natuurlijk zal je hier zelf weinig aan te zeggen gehad hebben veronderstel ik...
      gelukkig niet Heb de balle verstand van ontwerpen

      Foto's worden van stock gehaald (meerdere) en daar door mensen in elkaar gezet in opdracht voor wat dan ook.
      Deze plaat bestaat uit een stuk of 5
      Kijk maar:

      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Carlies publi

        beter 99.99% onder zijn prijs verkopen dan de foto helemaal niet te verkopen?
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Carlies publi

          @parakiet huh? [edit] laat maar... werd in verwarring gebracht door je handtekening

          Maar volkomen gelijk. Laat de kraan maar druppelen.. dan komt de emmer vanzelf vol
          Last edited by MadMax; 17 oktober 2008, 18:32.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Carlies publi

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

            Maar volkomen gelijk. Laat de kraan maar druppelen.. dan komt de emmer vanzelf vol
            Inderdaad maar ondertussen worden jouw mooie beelden lekker verkracht door een pipo die voor de high res. maar €24 betaald heeft .

            Jammer te zien hoe een MADMAX klasse plaat in een perfecte kleurtonatie en belichting zo verknald kan worden, ik zal het stockgegeven nooit begrijpen vrees ik.

            Deze nabewerking is klaar voor photoshopdisasters voor mij omdat de originele plaat knallend vind.
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Carlies publi

              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Inderdaad maar ondertussen worden jouw mooie beelden lekker verkracht door een pipo die voor de high res. maar €24 betaald heeft .

              Jammer te zien hoe een MADMAX klasse plaat in een perfecte kleurtonatie en belichting zo verknald kan worden, ik zal het stockgegeven nooit begrijpen vrees ik.

              Deze nabewerking is klaar voor photoshopdisasters voor mij omdat de originele plaat knallend vind.
              I can only go along with this.

              A reasonable photo ruined by someone pushing all the buttons at once in a DTP program. A very typical abortion of a flyer design. Sorry Max, I dunno how you can be proud of giving away work to be ruined so easily

              Comment


              • #8
                Re: Carlies publi

                Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                I can only go along with this.

                A reasonable photo ruined by someone pushing all the buttons at once in a DTP program. A very typical abortion of a flyer design. Sorry Max, I dunno how you can be proud of giving away work to be ruined so easily
                Sja.. das een discussie die voor iedereen weer anders zal uitpakken. Het gaat mij om de kick dat mensen mijn plaatjes gebruiken voor reclamedoeleinden. En of dat nu achteraf verkracht word of niet, dat vind ik niet zo belangrijk. Als mijn product maar goed genoeg is in eerste instantie ben ik tevreden.
                Denk dat dit anders zou werken als je een pro bent die in opdracht voor een tijdschrift of bedrijf foto's moet maken en die dan achteraf verkracht zouden worden.
                Het is een keuze die je maakt als (hobby)fotograaf om naar stock te gaan. Deze keuze hebben honderduizenden fotografen samen met mij gemaakt en ik sta er nog steeds achter.
                Dit hele stock gebeuren had er in eerste instantie helemaal niet moeten zijn, dan had je waarschijnlijk dit soort taferelen ook niet gekregen. Maar kom nu maar eens aan de bak en aan opdrachten. Dat is alleen weggelegd voor een handjevol fotografen die al ergens binnen zijn gekomen
                Voorlopig doe ik het op deze manier en ben nog steeds trots op elke publi die ik vind
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment

                Working...
                X