Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

    Hallo,

    In navolging van het populaire Leuvense stadsphotoblog SPAM heb ik een Hasseltse variant gemaakt onder de naam SPAM. Er wordt elke dag één foto gepubliceerd met als thema 'Hasselt'. Het blog is gisteren officieel gelanceerd en ik wil jullie bij deze graag uitnodigen jullie foto's in te zenden. Details omtrent inzendmethodes en selectiecriteria vinden jullie op SPAM.

    Alvast bedankt en hopelijk zien we snel enkele foto's van BelgiumDigital leden verschijnen op SPAM.

    Groeten,
    Bob Hufkens
    info |at| SPAM
    Last edited by Sven; 17 oktober 2008, 15:10. Reden: U lid maken van dit forum om uw website te komen spammen is not done!
    drieduizendvijfhonderd.be, een Hasselts Photoblog.

  • #2
    Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

    Haha

    Moet dringend spam.be zien te krijgen
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

      U lid maken van dit forum om uw website te komen spammen is not done!
      Ik zie het probleem niet, het onderwerp is toch relevant aan het thema van dit forum? Waarom maakt het feit dat ik niet genoeg posts heb van deze topic spam?
      drieduizendvijfhonderd.be, een Hasselts Photoblog.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

        Lol
        klik

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

          'k vind toch dat hier zwaar overdreven word als iemand over een andere website spreekt hoor, alsof dit kleinschalige initiatief op welke manier dan ook concurrentie vormt voor belgiumdigital...

          spam = niet relevant ... deze site toch enigszinds wel ?

          De footers van sommige leden hier bevatten meer spam dan deze thread!
          Mijn foto's
          Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
            'k vind toch dat hier zwaar overdreven word als iemand over een andere website spreekt hoor, alsof dit kleinschalige initiatief op welke manier dan ook concurrentie vormt voor belgiumdigital...

            spam = niet relevant ... deze site toch enigszinds wel ?

            De footers van sommige leden hier bevatten meer spam dan deze thread!
            Sssshhhh ... of je wordt ook monddood gemaakt .

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

              Waar kan ik die Hasseltse variant zien ?
              Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                Waar kan ik die Hasseltse variant zien ?
                Kijk, er lijkt mij toch oprecht interesse in dit project, niet? Het gaat hier om een volledig niet-commercieel initiatief dat het voor de volle 100% moet hebben van inzendingen van mensen zoals de leden van dit forum. Welke negatieve factor in dit verhaal rechtvaardigt de censurering van mijn eerste post?
                drieduizendvijfhonderd.be, een Hasselts Photoblog.

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                  'k vind toch dat hier zwaar overdreven word als iemand over een andere website spreekt hoor, alsof dit kleinschalige initiatief op welke manier dan ook concurrentie vormt voor belgiumdigital...

                  spam = niet relevant ... deze site toch enigszinds wel ?

                  De footers van sommige leden hier bevatten meer spam dan deze thread!
                  Helemaal akkoord!
                  Dit is absoluut relevant, en lijkt mij leuk om weten voor veel mensen hier.

                  Waar kan ik die Hasseltse variant zien ?
                  Naar analogie met die van Leuven - postnummer dus.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

                    Bedankt voor de steun allemaal!
                    drieduizendvijfhonderd.be, een Hasselts Photoblog.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frankske Bekijk bericht
                      Sssshhhh ... of je wordt ook monddood gemaakt .
                      Dat zou ik sterk vinden, de moderatie hier lijkt me serieus mee te vallen (en geloof me, ze hebben werk genoeg)

                      Ben er toch maar eens het regelement op gaan nalezen:

                      Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar je eigen non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden. We maken ook een uitzondering als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Denk aan topics over persoonlijke homepages en topics waarin info gevraagd wordt. Fotomodellen kunnen hun gratis diensten (TFP of TFcd) maximaal ééns per kwartaal aanbieden in een topic. Oproepen om te stemmen voor een welbepaalde foto in een fotowedstrijd zijn niet gewenst en worden als spam beschouwd.
                      Ik snap niet hoe de twee vette stukken naast elkaar kunnen staan... het mag dus niet als het een persoonlijke site is, maar wel als het een nuttige non-profit site is...

                      Valt volgens mij onder de categorie non-profit sites waar iemand belang bij kan hebben
                      Mijn foto's
                      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw Hasselts photoblog, inzendingen gezocht

                        Persoonlijke sites promoten is verboden
                        Dan is eigenlijk toch veel volk in overtreding he. Wat is er nu mis met een link naar uw eigen (amateur-)fotosite ?

                        Kep de mijne er nie opstaan maar die is al iets commerciëler dus.. dan hebt ge al rap dat mensen overal zomaar iets gaan posten om hun link rond te strooien.
                        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                        Comment

                        Working...
                        X