Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

one.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • one.com

    (sorry als dit onderwerp al teveel aanbod is gekomen, maar zit toch nog met enkele vragen die ik niet heb teruggevonden via zoekfunctie).

    Ik heb mijn oog laten vallen op one.com als server voor mijn website/fotoblog. En zou graag gaan werken met pixelpost (PHP).
    Ik heb al veel positieve dingen gelezen maar wou toch nog het volgende weten alvorens in zee te gaan met one.com:
    • Kan je met dreamweaver u site beheren? Nu gebruik ik dit programma maar dan wel voor de basis (HTML)
    • Nadat je een contract hebt met one.com hoe lang duurt het dan vooraleer je je webruimte en domeinnaam kunt gebruiken?


    Ik veronderstel ook dat dit een betrouwbare server is?

    Alvast bedankt voor de reactie!

    Groeten
    Elis
    Groeten,
    Elis

  • #2
    Re: one.com

    Ah, ik werk ook met one.com en Pixelpost

    Het is een betrouwbare server. Het is nu mijn tweede jaar dat ik er bij ben en nog niet down geweest.
    Ze hebben ook een hele goede online helpdesk (24u/24u).

    Je domeinnaam en webruimte kan je vrij snel gebruiken.
    Het hangt er een beetje vanaf van welke betaalmethode je gebruikt.
    Ik betaalde met VISA en ik kon binnen de 24uur beschikken over mijn webruimte en domeinnaam
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: one.com

      ik werk met one.com,
      mar zonder php, de website heb ik zelf gefabriceerd.
      zeer betrouwbaar, goedkoop en veel plaats.

      Heell tevreden van!
      Fotogallery
      My Pictureblog

      Comment


      • #4
        Re: one.com

        Hoi Tim,

        Bedankt voor de snelle reactie!
        Ik zal de stap wagen

        Werk jij met dreamweaver of ander prog?


        (Trouwens PRACHTIGE foto's op u site, echt klasse!)

        Groeten
        Elis
        Groeten,
        Elis

        Comment


        • #5
          Re: one.com

          Oorspronkelijk geplaatst door Elis Bekijk bericht
          Hoi Tim,

          Bedankt voor de snelle reactie!
          Ik zal de stap wagen

          Werk jij met dreamweaver of ander prog?


          (Trouwens PRACHTIGE foto's op u site, echt klasse!)

          Groeten
          Elis
          Bedankt voor het compliment!

          Ik werk bijna altijd met Coda (Mac).
          Als ik wat tijd heb op het werk en ik wil snel enkele kleine aanpassingen doen, dan gaat dat perfect met de 'texteditor' van one.com. Die werkt wel alleen met IE als browser.
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: one.com

            Jammer ik heb geen Mac
            Ik zie het later wel met welk programma ik kan werken!

            Toch bedankt!

            Groeten
            elis
            Groeten,
            Elis

            Comment


            • #7
              Re: one.com

              Ik heb ook een site via one.com
              Ben er heel content over (Ook die 24/24 helpdesk)
              Het enige nadeel (voor mij) is dat mijn kennis over websites maken niet echt geweldig is.
              In IE komt de site goed uit, maar als je de foto's bekijkt in FF, staan ze allemaal onder mekaar

              Comment


              • #8
                Re: one.com

                Je kunt je site bij one.com beheren via FTP, dus elk programma dat dat kan, zoals dreamweaver, werkt.
                Let op met PHP, want ze draaien in safe mode. Bepaalde dingen kunnen niet,dus informeer je eerst.
                De Live Chat helpdesk is goud waard. De twee probleempjes die ik heb gehad(eigen schuld overigens) werden binnen de 5 minuten(zonder overdrijven) opgelost.
                Activering van webruimte en domeinnaam vergen zover ik weet een Fax ter bevestiging. Eenmaal die vertrokken is,gaat het snel.

                Ik ben nog maar zo'n half jaar bij One, maar ben tot nog toe tevreden.
                Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

                Comment


                • #9
                  Re: one.com

                  Hier ook geen problemen met one.com.
                  Veel zaken ivm PHP werken, niet alles ivm de safe-mode die aanstaat.

                  Activering is binnen de 24u dacht ik. Een fax sturen heb ik nooit moeten doen (heb er al 4 domeinnamen geregistreerd).

                  Greetings,
                  Schanske

                  Comment


                  • #10
                    Re: one.com

                    Alles werkt daar goed en goeie uptime... ect.. ook de helpdesk 24u/24u kan heel handig zijn...
                    Maar je moet wel niet rekenen op een goeie customer service in geval van problemen. Of in geval van "de kleine lettertjes" daar zijn het wel bandieten.

                    Hou er rekening mee dat wanneer je je hosting pakket wil opzeggen je dit 3 maanden VOOR je nieuwe periode ingaat moet doen. Ze wijken van geen kanten en sturen tal van e-mails en brieven aan huis inclusief extra kosten. Dat vind ik persoonlijk schandalig..

                    wanneer je besteld is normaalgezien je hosting pakket actief binnen 24u..
                    poof

                    Comment


                    • #11
                      Re: one.com

                      dreamweaver geeft geen problemen, en binnen 48u is het boeltje in werking...ùvg!
                      Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                      http://pallenhoven.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: one.com

                        One.com= goed, goedkoop, zeer snelle helpdesk,geen enkel probleem mee, beheer er 2 site's bij
                        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                        www.cromagnonman.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: one.com

                          IK heb sinds kort ook een website bij One.com maar ik ken er niet veel van en moet echt nog uitzoeken hoe alles moet.

                          Ik heb bv een gastenboek aangemaakt bij gastenboek.be en wil dat nu op mijn website krijgen (gaan link naar het gastenboek). Wie kan me helpen ? Ik heb deze vraag al is gesteld maar van al die antwoorden begreep ik niet veel.

                          PHP, Pixelpost, Dreamweaver, FTP, ... zijn allemaal termen die als Chinees in mijn oren klinken

                          Groeten, Tom.

                          Comment


                          • #14
                            one.com

                            Op nieuw topic geplaatst.
                            Last edited by SteFoto; 21 november 2008, 16:39.
                            Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

                            Comment


                            • #15
                              Re: one.com

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tom81 Bekijk bericht
                              IK heb sinds kort ook een website bij One.com maar ik ken er niet veel van en moet echt nog uitzoeken hoe alles moet.
                              Ik heb bv een gastenboek aangemaakt bij gastenboek.be en wil dat nu op mijn website krijgen (gaan link naar het gastenboek). Wie kan me helpen ? Ik heb deze vraag al is gesteld maar van al die antwoorden begreep ik niet veel.
                              PHP, Pixelpost, Dreamweaver, FTP, ... zijn allemaal termen die als Chinees in mijn oren klinken
                              Groeten, Tom.
                              Van Gastenboek.be, weet ik het niet , ik gebruik koekjesnet, daar kan je de html opvragen als je het gastenboek op je eigen site wil, ( je kan ook via, het gastenboek bij hen laten en een link plaatsen op jou site.: dan ziet het er zo uit als je het gastenboek zelf op je site wil.


                              <HTML>
                              <HEAD>
                              <TITLE>Laat een bericht achter in dit gastenboek.</TITLE>
                              </HEAD>
                              <body bgcolor="#000000" text="#FFFFFF" link="#4C4CFF" vlink="#0F0FFF" alink="#DADAFF">
                              <center>
                              <form action="http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/toevoegen.pl?XXXXXXXX" METHOD="POST">
                              <table border="0" cellpadding="2" cellspacing="0">
                              <tr>
                              <td colspan="2"><div align="left"><font color="#FFFFFF"><br>
                              Neem even de tijd om ons gastenboek te tekenen.<br>
                              U kunt hier ook ons gastenboek
                              </font>
                              <a href="http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?XXXXXXXXXX">
                              <font color="#FFFFFF">bekijken</font></a><font color="#FFFFFF">.<br>
                              <br></font></td>
                              </tr><tr>
                              <td><font color="#FFFFFF">Uw naam:</font></td>
                              <td><font color="#FFFFFF"><input type="text" name="msg_name" size="30"></font></td>
                              </tr><tr>
                              <td><font color="#FFFFFF">Uw e-mail adres:</font></td>
                              <td><font color="#FFFFFF"><input type="text" name="msg_mail" size="30"></font></td>
                              </tr>
                              <tr><td><font color="#FFFFFF">Uw homepage:</font></td>
                              <td><font color="#FFFFFF"><input type="text" name="msg_url" value="http://" size="30"></font></td></tr>
                              <tr>
                              <td colspan="2"><font color="#FFFFFF">Uw boodschap:<br>
                              <textarea name="msg_body" rows="4" cols="47" wrap="physical"></textarea></font></td>
                              </tr><tr>
                              <td></td>
                              <td><input type="submit" value="Teken het gastenboek">
                              <input type="reset" value="Wissen"></td>
                              </tr>
                              </table>
                              <br>
                              </center>
                              </form>
                              </body>
                              </html>

                              deze pagina heb ik gesaved als gastenboek.htm, en op de hoofdpagine heb ik een link die verwijst naar deze pagina.
                              ( de rode x zal je moeten vervangen door jou account )

                              Comment

                              Working...
                              X