Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wederom beperkingen BOF

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wederom beperkingen BOF

    Ik heb hier vorig jaar ook over geklaagd.. (hoor mij... jawel ik ben ontzettend blij met mijn BOF platen) maar daar gaat het nu niet om.

    Team kan toch tellen of niet? Je weet hoeveel platen je per jaar hebt en dan kun je toch van te voren een beperking in aantal stellen?

    Vorig jaar waren bij mij 7 van de 11 modellen teleurgesteld, nu moet ik er wederom 4 van de 7 teleurstellen. Eerst toestemming vragen, blij maken en dan afbellen. Dat vind ik gewoon niet correct.

    Sorry, moest ik even kwijt. Los daarvan voor het boek. Ben nog steeds trots op mijn vorige.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Wederom beperkingen BOF

    misschien zelf een boek uitgeven, waar je zonder beperking al je modellen in kan zetten.
    je hebt er goede opnamen genoeg voor.
    maar ik begrijp zeker je probleem wel hoor, maar Vicky brengt toch ook een kalender uit elk jaar!!
    misschien is dat wel een idee.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Wederom beperkingen BOF

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      misschien zelf een boek uitgeven, waar je zonder beperking al je modellen in kan zetten.
      je hebt er goede opnamen genoeg voor.
      maar ik begrijp zeker je probleem wel hoor, maar Vicky brengt toch ook een kalender uit elk jaar!!
      misschien is dat wel een idee.
      grt,bouk.
      Een MadMax kalender lijkt mij super.
      Zijn wel 12 maanden
      mvg
      Antoine

      Comment


      • #4
        Re: Wederom beperkingen BOF

        Alhoewel ik zelf (nog ) geen B(H)OF foto's heb, wil ik MadMax hier wel bijstaan.
        Dit zou ik persoonlijk ook helemaal niet aangenaam vinden ...

        Comment


        • #5
          Re: Wederom beperkingen BOF

          BD didn't disappoint them, you did by telling them they would be in the book. Rather than suggesting the could be chosen.

          They'll live, it's not exactly life threatening that someone's not included in a book.

          Besides, 7 pics to be included.. I'm surprised you didn't take up a whole dedicated chapter.
          man man, I was asked for 3 pics, I've not entered any, ask BD is you can have those pages to keep your flock pleased.

          Jeez man, deal with it. It's an amateur book distributed to people who have seen all the pics on the forum. Like people say here, publish your own book, calender, whatever. You're here for the attention, if that wasn't important for you, you wouldn't have come back after the last tantrum.

          No disrespect intended, but as you have a local hero impression to uphold, I have an arrogant arse impression to polish and maintain.

          Sorry, moest ik even kwijt.

          Comment


          • #6
            Re: Wederom beperkingen BOF

            Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
            BD didn't disappoint them, you did by telling them they would be in the book. Rather than suggesting the could be chosen.

            They'll live, it's not exactly life threatening that someone's not included in a book.

            Besides, 7 pics to be included.. I'm surprised you didn't take up a whole dedicated chapter.
            man man, I was asked for 3 pics, I've not entered any, ask BD is you can have those pages to keep your flock pleased.

            Jeez man, deal with it. It's an amateur book distributed to people who have seen all the pics on the forum. Like people say here, publish your own book, calender, whatever. You're here for the attention, if that wasn't important for you, you wouldn't have come back after the last tantrum.

            No disrespect intended, but as you have a local hero impression to uphold, I have an arrogant arse impression to polish and maintain.

            Sorry, moest ik even kwijt.
            Ik volg ...

            Comment


            • #7
              Re: Wederom beperkingen BOF

              Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
              No disrespect intended, but as you have a local hero impression to uphold, I have an arrogant arse impression to polish and maintain.
              LOL

              Max, dat is onzin hé. Je wist toch dat er een beperking op staat. Je mag 't vel van de beer nooit verkopen voor hij geschoten is.

              Comment


              • #8
                Re: Wederom beperkingen BOF

                Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                BD didn't disappoint them, you did by telling them they would be in the book. Rather than suggesting the could be chosen.

                They'll live, it's not exactly life threatening that someone's not included in a book.

                Besides, 7 pics to be included.. I'm surprised you didn't take up a whole dedicated chapter.
                man man, I was asked for 3 pics, I've not entered any, ask BD is you can have those pages to keep your flock pleased.

                Jeez man, deal with it. It's an amateur book distributed to people who have seen all the pics on the forum. Like people say here, publish your own book, calender, whatever. You're here for the attention, if that wasn't important for you, you wouldn't have come back after the last tantrum.

                No disrespect intended, but as you have a local hero impression to uphold, I have an arrogant arse impression to polish and maintain.

                Sorry, moest ik even kwijt.
                Allemaal wel een beetje waar ... Maar man wat gaat het hier weer hard vandaag. En het is nog niet eens middag

                Comment


                • #9
                  Re: Wederom beperkingen BOF

                  Max,

                  het is niet van niet kunnen tellen hee.

                  Het feit is dat iedereen aangeschreven wordt, niet iedereen wil in het boek komen met zijn foto's, heeft eventueel geen toelating van het model enz enz.
                  M.a.w. het BOF team kan nooit op voorhand weten hoeveel foto's er zullen opgenomen worden in het boek door de redenen hierboven aangehaald. Het aantal pagina's in het boek ligt daarentegen wel vast, dus er kunnen meer of minder foto's worden geplaats dan het aantal personen/foto's die initieel worden aangeschreven.

                  Denk dat niemand daar wat kan aan doen en dat het inderdaad "wijs" is om de modellen op voorhand niets te beloven, maar eerder te zeggen dat "ze eventueel kans maken" om in het boek te worden opgenomen. Iemand van het BOF team zal mij wel corrigeren als deze info niet voor de volle 100% klopt.

                  Sven
                  --
                  Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wederom beperkingen BOF

                    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Je wist toch dat er een beperking op staat.
                    Dit wist ik niet

                    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Je mag 't vel van de beer nooit verkopen voor hij geschoten is.
                    Das waar

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wederom beperkingen BOF

                      Op de manier waarop je het hier aanbrengt zou ik zelfs geen 7 foto's van jou in het boek willen zien. 3 foto's per fotograaf per uitgave van het Bof is meer dan zat. Die modellen hebben vast en zeker hun centjes verdiend en ze zullen wel ergens in het één of ander blad of boek staan . Er zijn vast nog fotografen die meer dan 3 Hof foto's hadden dit jaar.....niet eentje die hierover zijn beklag maakt.
                      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wederom beperkingen BOF

                        Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                        Allemaal wel een beetje waar ... Maar man wat gaat het hier weer hard vandaag. En het is nog niet eens middag
                        Mag hoor, wist ook wel dat dit soort reacties zouden komen en kan wel iets hebben hoor
                        Vorig jaar werd er alleen gezegd dat hier rekening mee gehouden zou worden. Dus niet en dat vind ik jammer.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wederom beperkingen BOF

                          Is er een zielknijper online?
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wederom beperkingen BOF

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                            Max,

                            het is niet van niet kunnen tellen hee.

                            Het feit is dat iedereen aangeschreven wordt, niet iedereen wil in het boek komen met zijn foto's, heeft eventueel geen toelating van het model enz enz.
                            M.a.w. het BOF team kan nooit op voorhand weten hoeveel foto's er zullen opgenomen worden in het boek door de redenen hierboven aangehaald. Het aantal pagina's in het boek ligt daarentegen wel vast, dus er kunnen meer of minder foto's worden geplaats dan het aantal personen/foto's die initieel worden aangeschreven.

                            Denk dat niemand daar wat kan aan doen en dat het inderdaad "wijs" is om de modellen op voorhand niets te beloven, maar eerder te zeggen dat "ze eventueel kans maken" om in het boek te worden opgenomen. Iemand van het BOF team zal mij wel corrigeren als deze info niet voor de volle 100% klopt.

                            Sven
                            Nooit geweten dat mensen hun platen niet inleveren en dat mensen hun toestemming hier niet voor verlenen. Dit is toch een vet leuke kans?
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wederom beperkingen BOF

                              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              Nooit geweten dat mensen hun platen niet inleveren en dat mensen hun toestemming hier niet voor verlenen. Dit is toch een vet leuke kans?
                              Ik heb mijn 2 foto's niet geüpload. Deels omdat ik aan het verhuizen was en met andere zaken bezig was, maar ook omdat ik er nu ook niet echt super van wakker lag ook.

                              Schitterend initiatief, maar we moeten realistisch blijven.

                              En ik volg trebs zijn commentaar, je kan toch niet verwachten dat BD jouw eigen (en van je modellen) portfolio met harde kaft uitbrengt... er moet geselecteerd en gepland worden.

                              Comment

                              Working...
                              X