Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TMF Awards 2008 - Red Carpet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TMF Awards 2008 - Red Carpet

    Afgelopen weekend was het de 10e editie van de TMF Awards in het Sportpaleis van Antwerpen. Deze werd vooraf gegaan van een Red Carpet Show waar de "bekenden" aangereden werden tot aan een rood tapijt en aldaar even op de foto konden. Het aantal fotografen was dan misschien wel beperkt, makkelijk was het echt niet, je moest je plaatsje echt opeisen
    Enkele plaatjes:
    Kat Deluna

    Zangeres Alphabeat

    Kane


    De rest staat op http://www.festivalpictures.be
    Last edited by Darth_Stijn; 14 oktober 2008, 19:39.
    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

    Ik heb de reeks op je website ook eens bekeken, knap werk hoor
    Allemaal nette portretten, soms grappige smoelen, de sfeer goed weergegeven! Ik ben wel eens benieuwd naar de omstandigheden? Getrek en geduw? Moet je echt snel te werk gaan of blijven ze toch nog eventjes staan?
    Alvast, goed werk geleverd, als vind ik dat er op je site enkele betere staan dan de 3 die je hier gezet hebt maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur denk ik.
    http://blackletterday.wordpress.com

    Comment


    • #3
      Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

      net de rode loper gezien en gezocht naar fotografen maar niets gezien.
      toch knappe portretten
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

        Omstandigheden? Wel, zo een 30 fotografen die graag allemaal samen op 1m² de beste foto willen nemen
        Best wel leuk, de artiesten zover krijgen dat ze speciaal voor jou even willen poseren...
        In ieder geval een zeer leuke ervaring!
        StijnDeGrauwe.be

        Comment


        • #5
          Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

          Dat moet een zicht geweest zijn, de Stijn daartussen

          Foto 1 is wel weird man,waar zijn die haar schoenen/voeten?

          Enfin, ge hebt da goed gedaan,leuk vastgelegd jong

          Comment


          • #6
            Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

            sjans da ge het gevecht ed overleeft!!!
            heb hier en daar een fragmentje gezien!!
            chapeau voor de schoon foto's


            mvg david
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

              Ik kan me voorstellen als jij op de eerste rij stond dat de anderen op de tippen van hun tenen moesten gaan staan
              Toffe foto's ........eens iets anders.

              Grtz

              Jaak
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

                Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                Het aantal fotografen was dan misschien wel beperkt, makkelijk was het echt niet, je moest je plaatsje echt opeisen
                Beperkt? Heb jullie daar zien staan, had de indruk dat iedereen die een camera kon vasthouden daar stond om het 'vol' te laten lijken. Gillende meisjes aan het begin, de 'pro's' in 't midden met daarrond wel heel veel compactjes en gsm's. Maar op de monitor was het wel mooi om zien, "de rode loper". Net Hollywood

                Mooie foto's, op je site staan er nog toffe tussen. Had je een hemd aan met je site op de rug? Herriner me iemand frontstage met een pub op de rug voor een website.
                Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

                Comment


                • #9
                  Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

                  Oorspronkelijk geplaatst door Peter M Bekijk bericht
                  Beperkt? Heb jullie daar zien staan, had de indruk dat iedereen die een camera kon vasthouden daar stond om het 'vol' te laten lijken. Gillende meisjes aan het begin, de 'pro's' in 't midden met daarrond wel heel veel compactjes en gsm's. Maar op de monitor was het wel mooi om zien, "de rode loper". Net Hollywood
                  Mooie foto's, op je site staan er nog toffe tussen. Had je een hemd aan met je site op de rug? Herriner me iemand frontstage met een pub op de rug voor een website.
                  Het "hok" waar de pers kon staan was beperkt in plaatsen hoor, daar rond stonden er inderdaad veel compactjes en gsms. Inh het hok was het drummen voor je plaatjes hoor, geloof me maar
                  StijnDeGrauwe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

                    en 'tsjoeken' uitdelen en incasseren van al dat telelens-gedoe. 'k Vond het wel lachen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: TMF Awards 2008 - Red Carpet

                      Hehehe, inderdaad, wel een paar rgappige tussen. Moet ook wel een ervaring zijn geweest (de drummende fotograven a la paperazzi stijl).

                      Kan iemand me ook vertellen waar ik zo een hoedje haal zoals Kay West of Brahim? Ik vind die echt cool!

                      Comment

                      Working...
                      X