Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

avondschool fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • avondschool fotografie

    Hallo allemaal,

    Ik hou heel veel van foto's maken en vind foto's ook heel belangrijk in mijn leven.
    Veel mensen in mijn omgeving zeggen dat ik heel mooie foto's kan maken.
    Maar ik zou me hierin nog meer willen verdiepen en willen bijleren.
    Daarom ben ik opzoek naar een goede avondschool waar ik lessen fotografie kan volgen.
    Ik werk in Brussel en woon in Sint-Truiden. Dus het mag in de omgeving van Sint-Truiden tot Leuven zijn.
    Kunnen jullie mij misschien helpen.
    Albvast bedankt.

    Groetjes,
    babske

  • #2
    Re: avondschool fotografie

    Een korte zoektocht had je wachttijd kunnen besparen:
    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


    Je lokale CVO centra bieden ook dikwijls iets aan ivm fotografie.
    Veel plezier
    Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens :)
    Flickr album Homepage

    Comment


    • #3
      Re: avondschool fotografie

      Vraag verplaatst van het 'Fotobewerking' forum. Denkelijk krijg je hier ook meer advies.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: avondschool fotografie



        daar hebben ze een instapcursus digitale fotografie en een vervolgcursus speciaal voor DSLR gebruikers. Ik dacht dat er een campus in Diest en Aarschot was, dus relatief dichtbij voor u. Je kan ook bij je locale CVO informeren welke cursussen diigtale fotografie ze geven.

        wel opletten: op sommige CVO' s is de cursus digitale fotografie meer een cursus fotoshop ipv een cursus fotografie. Bij 't hageland zijn het in elk geval fotografen die de les fotografie geven ipv computerleerkrachten die de les geven.

        Comment


        • #5
          Re: avondschool fotografie

          CVO Leuven-Landen bieden een cursus digitale fotografie aan welke ik ten zeerste kan aanbevelen

          Beslaat 3 modules van een semester (1 avond de week) + 1 jaar Portretfotografie (1 avond om de 2 weken).

          Ze zijn u nog aan het onderzoeken om nog bijkomende modules te geven.

          Je kunt dus kiezen of je de cursus in Leuven of Landen wil gaan volgen maar je moet wel snel zijn voor je in te schrijven want de cursussen zijn snel volzet. (dus nu al inschrijven voor in januari te starten )
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment

          Working...
          X