Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografen gezocht

    Ik leef nog, inderdaad, maar veel minder met/voor fotografie.
    Alhoewel ik het nog heel graag doe gaat mijn tijd meer naar andere dingen uit.

    Zoals sommigen van jullie weten deed ik enkele jaren geleden mee aan een schminkwedstrijd en behaalde ik de eerste prijs. Veel van jullie waren er aanwezig en hebben toen heel veel foto's genomen.
    Gisteren kreeg ik een mail van de organisator van die schminkwedstrijd. Hij zoekt fotografen voor de facepainting wedstrijd tijdens het Body-Art festival te Putte bij Mechelen. Dit festival gaat door op 9 november.

    Hij had ook een tweede vraag.
    Hij zoekt nog een fotograaf voor volgende zaterdag, 18 oktober. Ik citeer : "Dit zou een shoot moeten zijn van een 12 x stap voor stap voorbeelden (van elk 5 fotos) voor het samenstellen van een 'stap voor stap handleiding' van figuren van Olivier Zegers. " Deze shoot zou in Temse doorgaan.

    Ik zou zeggen, mensen heb je interesse, kan je met mij contactnemen of rechtstreeks met hem.
    Zijn gegevens vind je hieronder.



    Fantasy-Worldwide bvba
    Tel/fax : 0032/(0)37667126
    Mobile : 0032/(0)486495664
    Email : michael@fantasymakeup.be



  • #2
    Re: Fotografen gezocht

    Niemand interesse voor 18 oktober?

    Comment


    • #3
      Re: Fotografen gezocht

      Hoi,


      Ik heb wel interesse, zou dit overdag of 's avonds zijn?

      Comment


      • #4
        Re: Fotografen gezocht

        Ik denk dat dit overdag is.
        Ik zal hem eens wat meer uitleg over vragen.

        Comment


        • #5
          Re: Fotografen gezocht

          Wel interesse maar dit weekend is bezet
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Fotografen gezocht

            Oxyopes, ik denk dat je beter met hem mailt, of belt om juist af te spreken.
            Ik denk dat er al enkelen met hem contact genomen hebben, maar weet niet juist voor welke dag.

            Comment


            • #7
              Re: Fotografen gezocht

              beslissing is blijkbaar al gevallen hoor.
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment

              Working...
              X