Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera instellingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera instellingen

    Wie leert mij hoe ik de camera instellingen van een foto moet lezen op BD ?
    Dank bij voorbaat

  • #2
    Re: Camera instellingen

    Dit topic werd verplaatst naar een geschikter forumonderdeel.
    (Beginnershoek ---> Algemeen)




    Als je met PC werkt is Opanda iExif een goed progje.
    Downloaden, rechtermuisklik op de foto en je kan de exif uitlezen.

    Werk je met Mac dan is Exif Viewer een goed alternatief. De foto naar het icoontje in het dock slepen en de exif verschijnt in een kadertje.

    Dit alles geldt natuurlijk alleen maar voor foto's waarin de exif werd behouden.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Camera instellingen

      Hartelijk dank voor de snelle reaktie. Toch nog een vraag : hoe gebeurt dat dan technisch wanneer ik de foto's op BD bekijk ? kunnen de twee programma's in mekaar geïncorporeerd worden ? Of moet men de foto's eerst oplaan ? (

      Comment


      • #4
        Re: Camera instellingen

        Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
        Hartelijk dank voor de snelle reaktie. Toch nog een vraag : hoe gebeurt dat dan technisch wanneer ik de foto's op BD bekijk ? kunnen de twee programma's in mekaar geïncorporeerd worden ? Of moet men de foto's eerst oplaan ? (
        Als je Opanda hebt gedownload dan moet je enkel met je muis op de foto gaan staan waarvan je de exif wil uitlezen.
        Dan rechtermuisklik en zo kan je de exif uitlezen.
        Je hoeft de foto niet op te slaan.
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Camera instellingen

          Hartelijk dank voor de zeer snelle reaktie. Het functioneert perfect ! Jammer dat de meeste foto's die mij intereseren hoe ze gemaakt zijn zonder exif instellingen zijn ! Nogmaals hartelijk dank.

          Comment


          • #6
            Re: Camera instellingen

            Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
            Hartelijk dank voor de zeer snelle reaktie. Het functioneert perfect ! Jammer dat de meeste foto's die mij intereseren hoe ze gemaakt zijn zonder exif instellingen zijn ! Nogmaals hartelijk dank.
            je kan altijd de maker van de opname even vragen, of hier of via een PM.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X