Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdelijke promo (tem 9/10) bij photobox : 20x30 aan 0.17EUR (+ verzendkosten)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tijdelijke promo (tem 9/10) bij photobox : 20x30 aan 0.17EUR (+ verzendkosten)

    Ik kreeg vandaag een promomail van Photobox die misschien ook interessant is voor andere geïnteresseerden.
    Ze hebben een interessante (heel) tijdelijke promo (slechts t.e.m. 9 oktober 2008) voor vergrotingen :

    20x30cm of 20x27cm = 0.17 EUR/stuk + 1.99 EUR verwerkingskosten + ... verzendkosten (afh van hoeveelheid)

    voor tien 20x30-foto's betaal je in totaal 4.68 EUR dus 0.47 EUR per foto !

    zie ook : http://befl.photobox.com/index.php?a=prix
    (limietdatum staat daar niet vermeld maar stond wel in de mail)
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

  • #2
    Re: Tijdelijke promo (tem 9/10) bij photobox : 20x30 aan 0.17EUR (+ verzendkosten)

    Da's best interessant. Zijn de prints wat van deftige kwaliteit?

    Comment


    • #3
      Re: Tijdelijke promo (tem 9/10) bij photobox : 20x30 aan 0.17EUR (+ verzendkosten)

      Ik vind de kwaliteit goed, alleen zw/w komt er niet echt als echte zw/w uit ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Tijdelijke promo (tem 9/10) bij photobox : 20x30 aan 0.17EUR (+ verzendkosten)

        wilde er me deze ochtend een stuk of 20 bestellen als test .. 1.99euro verpakking en handling + 1.99 euro verzending .. maar bij de betaling liep de site vast .. geen enkel idee of mijn bestelling nu al dan niet verwerkt is .. en geen mogelijkheid om die mensen te contacteren .. denk dat ik toch maar bij m'n vertrouwde labo ga blijven

        Comment


        • #5
          Re: Tijdelijke promo (tem 9/10) bij photobox : 20x30 aan 0.17EUR (+ verzendkosten)

          Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
          geen enkel idee of mijn bestelling nu al dan niet verwerkt is .. en geen mogelijkheid om die mensen te contacteren ..
          misschien ben je hier iets mee :

          eerste link op die pagina zou je normaal gezien moeten laten zien of je bestelling aanvaard is.
          Onderste link op die pagina zou je moeten toelaten om een vraag te stellen, maar wanneer ze gaan antwoorden, dat is een andere vraag.

          Heb wel onlangs iets gelijkaardigs meegemaakt bij Extrafilm, na het ingeven van de digipass-code voor de betaling en op "verzenden" drukken, gebeurde er gewoon niets, scherm bleef staan, drukken op "verzenden" gaf "gelieve te wachten", drukken op "annuleren" gaf hetzelfde. Bij een tweede poging, zelfde resultaat. Ik wacht nu even af om te zien of de betaling geboekt is of niet. Maar probleem lag naar mijn idee eerder bij mijn bank dan bij extrafilm...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment

          Working...
          X