Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RPWL @ Nieuwe Nor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RPWL @ Nieuwe Nor

    Op woensdag 1 oktober stond de Duitse rock band RPWL op het podium van de Nieuwe Nor in Heerlen. De vijfmans formatie gaf een ruim twee uur durend imponerend optreden voor een enthousiast publiek.
    RPWL heeft als roots Pink Floyd op een tapijtje van oude Genesis klanken en een behangetje van de Beatles en daarnaast een flinke dosis vakmanschap, humor en rock. Videobeelden en quadrofonisch geluid... een top bandje dus, die terecht uitnodigingen vanuit de hele wereld krijgt.


    ......na wat aarzeling laat ik jullie toch even meeproeven






    facebook

  • #2
    Re: RPWL @ Nieuwe Nor

    Waarom aarzelen Jaak? Nergens voor nodig.

    Dicht bij de actie! Geweldige eerste vind ik! Je blijft een heerlijk stijl hebben!
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: RPWL @ Nieuwe Nor

      ondanks het "up their nose" standpunt, vind ik deze reeks echt boeien zulle!
      't bewijs dat je niet altijd een brede fronstage en/of lage podia nodig hebt

      Comment


      • #4
        Re: RPWL @ Nieuwe Nor

        Jaak, zoals steeds zet je ook nu weer schitterend werk neer met deze topshots
        Eric Van Aerschot BD0730BE

        Comment


        • #5
          Re: RPWL @ Nieuwe Nor

          zelf zonder de kader ziet ge onmiddelijk dat het van jaak is ...

          eens iets anders wel , met nr drie de favoriet ... , het licht beamt zo mooi op zijn kop daar
          www.kemizz.com
          Brand new Blog
          kemizzdotcomonflickr

          Comment


          • #6
            Re: RPWL @ Nieuwe Nor

            3 mooie plaatjes
            Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

            Comment

            Working...
            X