Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problems E-10

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problems E-10

    Beste...
    Op 't werk gebruiken wij een OM E-10 doch toen ik uit verlof kwam stelde ik vast dat het display bovenaan (niet zoeker of kleur TFT display) niet meer werkt (verlichting wel).Mischien heeft iemand die uitgeschakeld alhoewel ik er niets van terugvind in hdl.
    Hoe oplossen ? Bestaat er een mogelijkheid om camera te "resetten" ?
    Alvast bedankt

    Davinci
    PS: in geval van herstelling - hoe snel werkt de invoerder (deBeukelaar)?

    PS2: JaJa, kan julie prachtige site niet opgenomen worden in de links van
    http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/knowledge/links/links.cfm


    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

  • #2
    Hallo Vince,

    De display kan normaal gezien niet uitgeschakeld worden (niet bij mijn weten en de handleiding zegt er ook niets van ...)
    De camera een harde reset geven kan door de "flitskeuzetoets" en de "kwaliteitskeuzetoets" gelijktijdig in te drukken (beide toetsen aan de bovenkant) - er loopt een wit lijntje met daartussen de tekst "reset".
    Dat zou kunnen helpen, maar ik vrees dat het wat anders is ... :-(
    Wat betreft De Beukelaer, ik heb er zelf nog geen eravring mee (reparaties), maar van anderen hoor ik dat het snel gaat. Ze doen zelf in België de reparaties en dat scheelt een heel stuk natuurlijk.
    Moest je hem binnendoen, vraag dan ook ineens om een upgrade te doen van de firmware naar versie 130 (als ze er al van gehoord hebben ;-)))
    En bedankt voor het compliment voor Belgium Digital. Je kan misschien een aanbeveling doen ;-)))
    Veel succes en ik hoop dat het probleem snel verholpen is.
    Houd ons op de hoogte ...

    Jaja
    webmaster Belgium Digital

    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Hello,

      De service van de beukelaer is zeer zeer zeeeeeeeeeer goed. Ik had bij sterk tegenlicht steeds een klein vlekje in mijn foto's (oly d960); camera ma-di binnen en do of vrij al terug + telefonisch contact met uitleg en overleg.

      groetjes,

      jimmy

      Comment


      • #4
        Thanks Jaja,

        Ik heb inderdaad ge-reset volgens wat u vertelde maar het hielp niet.
        Ondertss een mailtje verzonden naar de Beukelaar en reeds antwoord ontvangen...
        toestel moet binnengebracht worden...defekt (maar verder blijft het perfekt werken).
        Upgraden naar nw filmware was ik van plan, grootste verandering is aut.uitschakelen van dode pixels (en dode pixel neemt informatie van pixel ernaast) of is er meer ?
        Nogmaals bedankt en ik hou U op de hoogte.
        Mischien kunnen meerdere mensen Uw site aanbevelen bij Olympus-europe.com .....
        Groeten
        daVinci

        daVinci
        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

        Comment


        • #5
          Hoi Jimmy,

          Thanks voor uw reply...

          groeten
          Vince

          daVinci
          www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

          Comment


          • #6
            Hallo Vince,

            Firmware 130 heeft enkel als extra het uitschakelen van "dead pixels", niets anders. Aanvankelijk was er ook sprake van ruisvermindering, maar dat bleek een kwakkel te zijn ...
            En ik denk inderdaad ook dat De Beukelaer zijn klanten zeer ernstig neemt. Dat bewijst de snelle reply op je mailtje.
            Hou ons verder op de hoogte ...
            En ze zijn ook op de hoogte van de website ;-)

            Jaja
            webmaster Belgium Digital

            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Toestel breng ik - alles er niets tss komt - volgende week woensdag (19/09)binnen (hadden die regelmatig nodig en verder werkte het perfekt) - 'k ben benieuwd hoe snel de Beukelaar (invoerder) werkt.
              ik hou julie op de hoogte

              daVinci
              www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

              Comment


              • #8
                Vandaag, een week na binnenbrengen, telefoontje ontvangen van m'n dealer T. in Roeselare - "toestel reeds terug".
                de Beukelaer (invoerder) doet toch hun best om klanten tevreden te stellen...
                Prima service hebben die, morgen testen of alles terug ok is maar daar tijfel ik wel niet aan...

                daVinci
                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                Comment

                Working...
                X