Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotorubens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotorubens

    Hallo, ik weet niet in welk forum ik mijn vraag moet of mag neerpennen: voor wie reeds online gekocht heeft bij FOTORUBENS Wilrijk (www.fotorubens.be): welke zijn de positieve en eventueel de negatieve ervaringen. Ik zou nl. de Canon eos 50D + lens EF-S 18-200mm willen bestellen.
    Die geeft 2 jaar garantie inn vergelijking met Cameranu (maar wel dezelfde prijs).

  • #2
    Re: fotorubens

    zeer tevreden over, heb al online besteld en het zelf gaan afhalen in Wilrijk.Toffe mensen en zeer bereidwillig.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: fotorubens

      ik ken de winkel nog maar sinds maart eigenlijk ...maar heb er al verscheidene dingen gekocht (2 body's, een stuk of 5 lenzen en nog wat prullen) op verschillende tijdstippen en zowel via telefoon , email als in de winkel zijn ze steeds heel behulpzaam.
      Onlangs nog iets gekocht wat nochtans bij konijn 50 euro goedkoper stond...maar toch door mijn positieve ervaringen de voorkeur gegeven voor foto rubens.

      Ik heb wel ervaring met de winkel in geel ....

      Comment


      • #4
        Re: fotorubens

        Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
        ik ken de winkel nog maar sinds maart eigenlijk ...maar heb er al verscheidene dingen gekocht (2 body's, een stuk of 5 lenzen en nog wat prullen) op verschillende tijdstippen en zowel via telefoon , email als in de winkel zijn ze steeds heel behulpzaam.
        Onlangs nog iets gekocht wat nochtans bij konijn 50 euro goedkoper stond...maar toch door mijn positieve ervaringen de voorkeur gegeven voor foto rubens.

        Ik heb wel ervaring met de winkel in geel ....
        2 body,s en 5 lenzen in zo,n korte tijd, moet het wel een goeie winkel zijn hè.
        grt,bouk.
        Last edited by bouk; 6 oktober 2008, 09:02.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: fotorubens

          1 keer iets online besteld, vrij lang moeten wachten, maar dat lag eerder aan wat ik had besteld: Gitzo statief dat niet in voorraad was en moest worden besteld.

          Echter, wat ik minder leuk vond was dat ik een ander afleveradres had opgegeven (mijn werk, aangezien daar 24/7 iemand is), maar dat het toch op mijn factuuradres werd aangeboden (ik zat op mijn werk, zucht...). Het pakket kon nog terug worden aangeboden, maar uiteraard weer terwijl ik aan het werk was, daarom ben ik het dan zelf maar in het depot van het pakketjesbedrijf gaan afhalen. Dit was echter even ver dan dat ik het gewoon in de winkel was gaan afhalen, dus ik heb voor niets verzendkosten betaald...
          Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

          Comment


          • #6
            Re: fotorubens

            Lage prijzen, goede service. Toen ik een Fuji compact bestelde die niet meer geleverd kon worden, stelden zij een hoger model zonder meerprijs voor.
            Daarna nog een aantal spullen gekocht, zeker tevreden van.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: fotorubens

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              2 body,s en 5 lenzen in zo,n korte tijd, moet het wel een goeie winkel zijn hè.
              grt,bouk.
              I know ...beetje zot van me om zoveel te kopen in zo'n korte tijd (en nog niet eens tijd gehad om alles eens uit te proberen).

              Maar geeft toch wel aan dat ik 't een goeie winkel vind. Vroeger reed ik altijd naar düren (ook tevreden van) maar de mensen in geel zijn telkens heel vriendelijk en behulpzaam.

              En ik denk niet dat ik ooit al zo'n vriendelijke persoon en behulpzaam heb gehad aan de telefoon van een helpdesk/webshop/... als bij foto rubens.

              Comment


              • #8
                Re: fotorubens

                Kan ik ook alleen maar beamen, heb redelijk veel materiaal (body en lenzen) in de winkel in Geel gehaald, altijd heel vriendelijk en behulpzaam.

                Heb er trouwens ook een hele strobist set gekocht, statieven, plu's, houders, Skyports ... altijd heel correct. Een bepaald model plu moesten ze bestellen, en zij kregen zelf een verkeerd model geleverd met dezelfde referentie nummer.
                Zij hebben toen heel wat moeite en telefoontjes gepleegd om de zaak in orde te krijgen, met de nodige vertraging natuurlijk, maar heb ze uiteindelijk wel gratis opgestuurd gekregen (ik ga altijd alles afhalen uit principe)

                Zelfs als Konijn goedkoper is zal ik nog naar Geel rijden (en neen, het is niet korter bij voor mij), maar in Turnhout bij Konijn zien ze mij nooit meer terug !

                Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment


                • #9
                  Re: fotorubens

                  enkel positieve ervaringen: laten je veel testen en doen niet moeilijk over een omruiling. Spring dus eerder eens binnen ipv online te bestellen, informeer vooraf of ze je materiaal in huis hebben en anders bestellen ze het wel, zodat je het kan uitproberen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotorubens

                    hartelijk dank voor de reacties. Een beslissing is niet meer moeilijk. unaniem positief.

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotorubens

                      ik ben er onlangs - als beginneling - materiaal gaan kopen, en ze hadden veel geduld, antwoord op alle vragen, en zetten hun jarenlange ervaring en goede service terecht tegenover de (iets) lagere prijzen bij konijn.
                      mvg
                      Pieter

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotorubens

                        Al paar keer kleine dingen online besteld (max. 250 €) altijd correct binnen 2 dagen geleverd. Zowieso kan je nooit verkeerd zitten als je bij een bekende winkel koopt;uitzonderingen bevestigen alleen maar de regel...

                        Gewoon doen dus !
                        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                        Flickr____No place to be

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotorubens

                          Beste,

                          Ik ben zaterdag mijn nieuwe D300 + 17-55 2.8 Nikkor gaan kopen bij Rubens.

                          Zeer vriendelijke mensen daar. Men heeft uitgebreid de tijd genomen om mij te laten testen en inlichten.

                          Ik ga hier zeker terug.

                          Mvg
                          Nikon D300

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotorubens

                            Ook ik ben een tevreden klant van foto Rubens. Meestal bestel ik via de website en ga ik de spullen in de winkel (Wilrijk) ophalen. Steeds een goede service

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotorubens

                              Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht
                              Ook ik ben een tevreden klant van foto Rubens. Meestal bestel ik via de website en ga ik de spullen in de winkel (Wilrijk) ophalen. Steeds een goede service
                              Ik probeer voor de eerste keer iets te bestellen via hun webshop, maar ik kan daar niet kiezen voor afhalen. Ik zal ze deze namiddag een contacteren.

                              mvg
                              Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

                              Comment

                              Working...
                              X