Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ana Popovic - Aalst Bluest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ana Popovic - Aalst Bluest

    Is het internet niet geweldig? Onlags poste OllieC een reeksje over Ana Popovic. Ik kende haar niet, dus even Myspace erbij gehaald en ik was geïntrigeerd. Gezien dat er een concert gepland stond tijdens Aalst Bluest, organisator gecontacteerd, et voila, fotopas binnen...

    Geen idee waar ik me kon aan verwachten. The Factory in Aalst is een kleine club in het centrum. 't Podium was miniscuul, de belichting varieerde van blauw over roze naar rood en was niet echt fel te noemen, publiek tot aan het podium, dus geen bewegingsvrijheid... Maar wat een gig! Zelden zo genoten van een concert!

    De foto's zijn niet geweldig, dus niet de cleane look die ik normaalgezien probeer te krijgen, maar rauwe onvervalste blues-rock stuff...










    Nog eens mercie aan OllieC, je hebt me een geweldige artieste leren kennen!
    Last edited by Omag; 5 oktober 2008, 11:26.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Ana Popovic - Aalst Bluest

    Ik ben ook blij dat ik ze vorig jaar op Swing (in Wespelaar) heb gezien (en gehoord ).
    Jammer dat ik toen mijn fototoestel thuis had gelaten.
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

    Comment


    • #3
      Re: Ana Popovic - Aalst Bluest

      Hehe.. zo te zien was het echt een 'kleine' podium in vergelijk met de eene in Bierbeek.
      Maar dat nog, moet men geen 10m breed stage hebben om van een goed concert te genieten !

      Ben blij voor U man !!

      Pics zijn niet slecht vind ik.. Club ambiance !!!
      Ollie
      www.olliec.be

      Comment


      • #4
        Re: Ana Popovic - Aalst Bluest

        ik ga voor nr.2..............de andere zijn nogal druk ..........maar zeker niet slecht
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Ana Popovic - Aalst Bluest

          1 en 2 topie
          Eric Van Aerschot BD0730BE

          Comment


          • #6
            Re: Ana Popovic - Aalst Bluest

            die laatste vind ik héérlijk, echt

            Comment


            • #7
              Re: Ana Popovic - Aalst Bluest

              Da's eigenlijk ook een beetje mijn favoriet van de reeks. Geen actie, maar gewoon een heerlijke herinnering aan het optreden. En wie kan er zo'n mooie lach weerstaan?
              Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

              Comment

              Working...
              X