Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar digitale foto's laten ontwikkelen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar digitale foto's laten ontwikkelen

    Ik woon in As (Limburg) en ben pas begonnen met digitaal fotograferen. Ik heb een Canon IXUS V, en ben er zeer tevreden van. Ik heb een paar mooie foto's gemaakt en had die graag laten ontwikkelen. Waar kan ik dit best laten doen


  • #2
    Hallo Orosei, je kan dit bij verscheidene firma's laten doen. Ikzelf gebruik spector.be en prestoprint.be. Deze laatste is zelfs de goedkoopste. Heb van beide identieke foto's laten afdrukken en zie geen verschil, dus... Je moet maar eens op hun site kijken naar kostprijs (startkost niet vergeten) en het formaat waarin je ze moet doorsturen...

    mvg,
    Jempi.
    Jempi
    CANON Ixus 800 IS
    BD0978BE

    Comment


    • #3
      bij Presto Print misschien ?

      Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
      Nikon Coolpix 775 en cp 5700

      Comment


      • #4
        Ik laat ze in Genk ontwikkelen. ( is niet ver van As)
        Bij foto Bögeman in de Stationstraat aan 20 fr stuk ( worden direct gemaakt in winkel met eventueel correcties)
        Of op de Fruitmarkt bij Bartok aan 14 fr stuk. ( worden naar labo opgestuurd)

        Je brengt ze op CD binnen in JPG formaat...

        Comment


        • #5
          Ik heb recentelijk een aantal fotos laten afdrukken via Kruidvat. De resultaten waren vrij goed, het systeem van aanvragen viel ook nogal mee. Binnen de 3 dagen lagen de foto's in de winkel hier in Roeselare. Is natuurlijk wel afhankelijk of er een Kruidvat is bij jou in de buurt.

          Groeten Dirk

          Groeten
          Dirk

          Comment


          • #6
            Hoi Dirk, hoe vallen die foto's mee van 't kruitvat, want ik heb horen zeggen dat die van prijs wel goed zijn, maar last hebben van een "kleurzweem" ??

            mvg,
            Jempi.
            Jempi
            CANON Ixus 800 IS
            BD0978BE

            Comment


            • #7
              Ik moet zeggen dat ik vrij tevreden was van het geleverde resultaat. Ook de prijs viel vrij goed mee.

              Groeten
              Dirk

              Comment


              • #8
                Wat kost het per foto in het kruidvat???

                Comment


                • #9
                  Ik heb er vandaag een stuk of 200 besteld bij http://www.photobox.co.uk (omdat ik daar zeer tevreden ben van de kwaliteit, maar je zal wel goedkoper vinden). Je kan ook kiezen tussen 3:2 en 4:3 formaat, bij 3:2 afdrukken van een 4:3 foto kan je ook zien hoe de foto's gaan gecropped worden (of je kan ook kiezen voor het 'klassieke' witte randje.
                  Prijzen: Ik heb nu 0,22 pence (1/5 UK Pond dus) betaald per stuk (>100 stuks prijs).

                  Voor diegenen die eens iets anders zoeken, ze hebben ook grote formaten (tot 76x51cm maximum, aan 19,99£), ingekaderde foto's, sleutelhangers met foto's, ...

                  Levering via luchtpost bij u thuis, ongeveer binnen de 4 dagen. Volgens mij een aanrader (na 1 bestelling krijg je ook 100MB webspace voor je foto's aan anderen te laten zien, maar als je meer nodig hebt, ook geen probleem, ik beschik daar ondertussen al over 350MB).

                  --
                  Met vriendelijke groeten,
                  Sven De Troch
                  sven@nt-admin.com

                  Edited by - sven on 12 April 2002 23:56:53
                  --
                  Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                  Comment


                  • #10
                    Heel exact kan ik de prijzen van het Kruidvat niet meer zeggen maar het was ca. 13Fr. voor een foto en ik denk 53Fr. startkosten.

                    Dirk

                    Groeten
                    Dirk

                    Comment


                    • #11
                      http://www.kruidvat.be/fotoservice/ops/formaten.asp

                      Comment


                      • #12
                        Mic, volgens mij worden die van Bartok naar Hasselt gestuurd, naar hun eigen labo. Dus als je ze sneller wil rijdt je best even naar Hasselt. Ze drukken ze af binnen het uur. En van As of Genk naar Hasselt is nu ook weer niet zo ver, zeker niet als er derden zijn die toevallig toch nog willen gaan shoppen

                        Comment


                        • #13
                          In de laatste "Computer Idee" (nr. 9) staat een test van online fotoprint services. Wellicht heb je daar wat aan. http://www.computeridee.nl/cidee/index.html

                          Gr.,
                          Kika

                          MINOLTA DIMAGE 5
                          Gr.,
                          Kika

                          MINOLTA DiMAGE 5

                          Comment


                          • #14
                            Sven,

                            Ik heb woensdag om 17u30 foto's besteld bij Photobox. Toen was het daar in Londen nog een uur vroeger, en dus was de werkdag nog niet voorbij blijkbaar.
                            Vrijdagvoormiddag had de postbode het pakketje al bij.
                            Dat is dus geen 40 uur.
                            Zet de deur al maar open, want die 200 kunnen niet in de brievenbus!

                            Comment


                            • #15
                              betaal je bij Photobox dan met Visa of zo ?

                              <font color=blue>embee - Oly C2100UZ</font id=blue>
                              <font size=1>"Some people say I cannot play the piano, but no one can say I didn't enjoy it."</font id=size1>

                              embee ::: nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X