Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

    Aanvang 2008 is het precies 35 jaar geleden dat de eerste single van de progband Kayak, 'Lyrics', uitkwam en de Nederlandse top-20 bereikte.. Vanaf de aanvang ben ik deze band tot op heden met grote belangstelling blijven volgen. Talloze optredens, zestien albums en pakweg 25 singles sinds hun ontstaan, is het duidelijk dat deze band nog steeds tot de muzikale top van Nederland behoort. Kayak viert haar jubileum met een tour langs theaters en clubs. Op donderdag 25 september was ik getuige van hun concert in de Nieuwe Nor in Heerlen.
    Zangeres Cindy Oudshoorn stal de show.







    Nog meer foto's hier
    facebook

  • #2
    Re: Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

    geen enkel reactietje.............weet niet goed wat ik daaruit moet besluiten.............
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

      Dat ik er over gekeken heb...

      De eerste is heel mooi van kleur, maar de belichting van de tweede is zoveel intenser!

      Jammer dat de derde zo uitgebrand is, 't is een sterk moment!
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

        Ga mee met de reacties van Kris
        3de mooiste van expressie maar het overbelichte is er teveel aan.

        Trouwens het probleem met de reacties heb ik een tijdje geleden ook al aangekaart.

        Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #5
          Re: Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

          voor de liefhebbers van het genre.

          dit lees ik op dit moment op fabchannel:

          You are now tuned into the live webcast of the Kayak concert at the Paradiso - Main Hall. Yes, this concert is happening right now, while you're reading this. So look a few inches up, crank up your volume and enjoy the show! After the concert we'll start clearing the rights and editing and encoding the recording to add it to our archive a.s.a.p. By that time you can watch Kayak whenever you want.
          facebook

          Comment


          • #6
            Re: Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

            geen enkel reactietje.............weet niet goed wat ik daaruit moet besluiten.............
            ' t ja Jaak, misschien zijn we beter gewoon van jou, 2 is ok, 1 en 3 zijn heel wat minder.
            Eric Van Aerschot BD0730BE

            Comment


            • #7
              Re: Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

              Je tweede is een goeie;
              leuk om van jou altijd wat info mee te krijgen over de artiest en/of muziekgenre.Vooral over dat laatste is me niet zoveel bekend: je hebt een wat aparte smaak.

              Comment


              • #8
                Re: Kayak @ Nieuwe Nor - Heerlen (NL)

                Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                ................................... je hebt een wat aparte smaak.

                idd.............als je mijn persoonlijke top 10 bekijkt, zit daar wss weinig bekend volk tussen...........
                .........en jammer genoeg valt er bij de optredens van deze bands niet zo heel veel te beleven op fotografisch gebied........ in het metalgenre bvb is dat heel anders.
                facebook

                Comment

                Working...
                X