Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sponsers BD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sponsers BD

    JaJa e.a.;

    vroeger stond er toch ergens dat er sponsors gezocht werden? Zelf heb ik de fiscale draagkracht niet geldelijk te contribueren maar is er al geschreven naar olympus-importeur de beukelaer en fuji en canon en al die cameramerken waar we hier de prachtige resultaten kunnen van zien?
    Die prachtbeelden moeten toch voor vele bezoekers doorwegen in hun aanschaf?
    Zo maar een ideetje dat je waarschijnlijk al uitgevoerd hebt. Of ben je misschien al rijk gesponsord !!!

    groetjes

    PS. is forum laatste tijd niet erg stil?


  • #2
    Hallo Jimmy,

    De melding van "sponsors gezocht" heb ik maar weggehaald omdat er weinig of geen respons was :-(
    Digitale fotografie kent een vrij gering publiek (enkel de échte - zoals wij ;-))) en is dus niet zo aantrekkelijk voor sponsors.
    De importeur van Olympus (ik mag zijn naam niet noemen ;-) sponsort "achter de schermen" en levert zo mooi werk.
    Van de andere heb ik nog niets gehoord - en we zijn hier ook maar in het kleine België - een kleine markt dus.
    Vandaar dat de site ook in het Engels is - zo bereiken we een groter publiek.
    Het is dus duidelijk dat deze site een vrij goot aantal (fervente) aanhangers heeft, zowel in België als internationaal, maar de sponsors hebben enkel interesse als ZIJ er VEEL beter van worden, en die vorm van sponsoring weigeren we catagoriek en hebben we dus al meerdere malen afgewezen.
    Onze bedoeling is simpelweg de mensen te laten zien tot wat digitale cameras en een beetje creativiteit/inspiratie tegenwoordig in staat zijn, en dat demonstreren de forumleden overduidelijk.
    Ook willen we een beetje een "verzamelpunt" zijn voor de Belgische digitale fotografie door middel van dit forum - een idee van Sven, die dat ook prachtig gerealiseerd heeft!
    Ook vinden we het zelf nogal moeilijk om bedrijven op de site te attenderen. Dat laten we liever over aan "derden" ;-)))
    De serverspace is alweer betaald voor een gans jaar, dus we kunnen al zeker verder tot augustus 2002!!!!
    Wat betreft het forum, dat is de laatste dagen weer wat aan het heropleven.
    Ik zou graag veel meer bijdragen in het forum, en dat zal ook wel gebeuren binnenkort, maar ik ben héél veel weggeweest tijdens de vakantie.
    Vanaf volgende maandag ben ik weer bezig in school en als ik dan eens wat "kalmere momenten" heb "op den bureau", dan rust ik meestal even uit door op berichten te antwoorden (die niks met school te maken hebben ;-)))
    Bedankt voor je "steuntje" ...
    We geraken er nog wel.

    Jaja
    webmaster Belgium Digital

    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment

    Working...
    X