Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photokina koln

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photokina koln

    Een kort pretentieloos verslagje van Photokina in Koln kan je lezen op mijn weblog

    Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.


    groeten

    Lamp

  • #2
    Re: Photokina koln

    "Ook de 200 macro lens f/2,8 eens kunnen testen.
    Knap werk van Sigma..."


    Huh? Ik heb nergens iets gelezen van dergelijke lens?

    Comment


    • #3
      Re: Photokina koln

      Oorspronkelijk geplaatst door LAMP Bekijk bericht
      Een kort pretentieloos verslagje van Photokina in Koln kan je lezen op mijn weblog

      Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.


      groeten

      Lamp
      ook op Zondag gelden de forumregels!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Photokina koln

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        "Ook de 200 macro lens f/2,8 eens kunnen testen.
        Knap werk van Sigma..."


        Huh? Ik heb nergens iets gelezen van dergelijke lens?
        Sorry

        heb dit gecorrigeerd op mijn blog
        ik heb mij vergist , het gaat over een neiuwe TAMROM lens

        mvg

        Lamp

        Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

        Comment


        • #5
          Re: Photokina koln

          Oorspronkelijk geplaatst door LAMP Bekijk bericht
          Sorry

          heb dit gecorrigeerd op mijn blog
          ik heb mij vergist , het gaat over een neiuwe TAMROM lens

          mvg

          Lamp
          Ook daar weet/vind ik niets van??

          Comment


          • #6
            Re: Photokina koln

            Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Ook daar weet/vind ik niets van??
            Beste

            Ik ben nogmaals speciaal mijn documenten gaan inkijken (en niet mijn dagboek van Photokina) en de betreffende lens gaan opzoeken. Het gaat over een totaal nieuwe lens SP AF 70-200mm F/2.8 Di - LD(IF) Macro.Bestemd voor full-frame camera's , diameter 77mm, dichtste focus 0,95m en compatibel met Canon , Nikon, Pentax en Sony... ga dus gerust eens een kijkje nemen op de website van Tamron ( alhowel ik niet weet of die daar te zien is)... maar in elk geval was deze lens op Photokina te testen... Ik kan u eventueel een PDF toesturen van mijn document over deze lens.

            Groeten

            Lamp

            Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

            Comment


            • #7
              Re: Photokina koln

              Oorspronkelijk geplaatst door LAMP Bekijk bericht
              Beste

              Ik ben nogmaals speciaal mijn documenten gaan inkijken (en niet mijn dagboek van Photokina) en de betreffende lens gaan opzoeken. Het gaat over een totaal nieuwe lens SP AF 70-200mm F/2.8 Di - LD(IF) Macro.Bestemd voor full-frame camera's , diameter 77mm, dichtste focus 0,95m en compatibel met Canon , Nikon, Pentax en Sony... ga dus gerust eens een kijkje nemen op de website van Tamron ( alhowel ik niet weet of die daar te zien is)... maar in elk geval was deze lens op Photokina te testen... Ik kan u eventueel een PDF toesturen van mijn document over deze lens.

              Groeten

              Lamp

              http://lampfotografie.blogspot.com/
              Jamaar, een 70-200 f/2.8 is géén 200mm macro lens hé .

              Comment


              • #8
                Re: Photokina koln

                --------------------------------------------------------------------------------

                Forumreglement Sticky Beginnershoek

                Lees eerst aandachtig het Forumreglement waarvan dit sticky onderdeel uitmaakt.

                In dit forum kun je als beginnende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarvan je niet echt tevreden bent maar welke je toch graag wil laten zien kun je hier kwijt.

                Van de bezoekers wordt verwacht dat ze eerder milde commentaren en/of opbouwende kritieken geven.

                Wil je een grondigere bespreking van je foto, dan kun je beter je foto in de betreffende fotobeoordelingsforums in de fotohoek plaatsen.

                Het is de fotograaf die beslist of de foto het beste thuishoort in het Beginnershoek Forum, geen discussies hierover.
                Indien echter bewust in een verkeerd forum wordt gepost (om aandacht te trekken of als grap) kan de moderator de post verwijderen of verplaatsen.

                Respecteer de forumregels inzake foto's

                Hoe je een foto moet linken lees je in deze tutorial in de Tips sectie.

                Het forum wordt actief gemodereerd, maar wij kunnen uiteraard ook niet garanderen dat elke reply in elke topic wordt gelezen.
                Bij twijfel of vragen stuur gerust een bericht naar de moderators van dienst Wim1960 of Franciskine.

                De Forumleiding
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Photokina koln

                  Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Jamaar, een 70-200 f/2.8 is géén 200mm macro lens hé .
                  Tamron gebruikt de indicatie 'macro' in de naam van die lens(SP AF 70-200mm F/2,8 Di LD [IF] MACRO), maar het is zeker geen echte macro lens. Met een ratio van 1:3.1 op 200mm is die wel bruikbaar in het macro domein, maar meer hoef je er niet achter te zoeken denk ik.
                  Nikon D300˛ met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900˛/SB800˛, R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photokina koln

                    uhu ik heb hem vandaag ook in mijn handen gehad op photokina


                    De stand van Sigma was super en de 5dmkII damn ik wil hem

                    Comment


                    • #11
                      Re: Photokina koln

                      Topic verplaatst naar een geschikter forumonderdeel.
                      (Beginnershoek ----> Algemeen)
                      Mvg Tim

                      Comment


                      • #12
                        Re: Photokina koln

                        Bovendien is de laatste foto op uw blog niet de Severinsbrücke (http://2.bp.blogspot.com/_wuQhqnhb5N...IMG_3341aa.jpg) in Köln, maar de Hohenzollenbrücke.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Photokina koln

                          Thanks voor de tip... jij hebt overschot van gelijk...
                          ik heb dat ook aangepast aan in mijn weblog

                          met vriendelijke groeten

                          LAMP
                          Last edited by LAMP; 29 september 2008, 19:14. Reden: correcte schrifwijze

                          Comment

                          Working...
                          X