Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Datacolor Spyder 3 calibratie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Datacolor Spyder 3 calibratie

    Is er iemand uit de buurt van mechelen die zo'n toestel heeft?
    liefst pro of elite versie

    Ik zou deze willen testen alvorens ik tot aankoop over ga. Om zeker te zijn dat het werkt
    Reden : Ik heb zelf een huye gehad en die was niet compatible met een samsung scherm, en ondertussen heb ik van meerdere gehoord dat het 1 niet altijd op het ander werkt.

    dus graag jullie hulp

    @ mods: ik weet niet of dit in juiste rubriek staat, anders mag je gerust verplaatsen naar een betere (meer gerichte) keuze

    greetz
    Sergio
    Last edited by Sergio_Nikon; 27 september 2008, 12:00.
    www.sergioprodi.com
    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

  • #2
    Re: Datacolor Spyder 3 calibratie

    echt niemand?

    Raar ....allemaal fotografen en geen enkele die calibreert of wil helpen?
    www.sergioprodi.com
    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

    Comment


    • #3
      Re: Datacolor Spyder 3 calibratie

      Yep ... 'k werk in Antwerpen en soms in Brussel ... als 'k van Brussel kom, kunnen we es afspreken recht na 't werk ... 'k rij er normaal in Mechelen Noord af.

      Heb Spyder3 Elite ...

      Stuur privé berichtje om af te spreken (dat zal wel ergens gaan zeker) ?

      Grtjs,
      Guy

      Comment


      • #4
        Re: Datacolor Spyder 3 calibratie

        ... heb eMail op je site achtergelaten ...

        Grtjs
        Guy

        Comment


        • #5
          Re: Datacolor Spyder 3 calibratie

          Oorspronkelijk geplaatst door GuyCL Bekijk bericht
          ... heb eMail op je site achtergelaten ...

          Grtjs
          Guy
          heb het gezien en reeds geantwoord, begreep het eerst niet, maar na lezen van comments nu wel

          We spreken via email verder
          www.sergioprodi.com
          Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

          Comment


          • #6
            Re: Datacolor Spyder 3 calibratie

            Hier het resultaat...

            De spyder 3 elite is mega, ik heb hem dus 5 dagen in bruikleen gekregen van GUYCL hier op het forum (die héél bereidwillig was, waarvoor dank)

            Ik had reeds eerder een topic lopen over huye en blauw scherm (ga ik even opzoeken) Dit is dus nog steeds met deze spyder 3. Wat wil zeggen dat dit scherm een slecht scherm is dat niet overweg kan met deze data, guycl heeft het mogen zien wat ik bedoelde...
            http://http://forum.belgiumdigital.com/f36/vraag-over-callibratie-225718.html
            Dus Tip 1 koop zeker een spyder 3 (pro of elite) héél goeie materiaal met véél instellingen
            Tip 2 koop GEEN samsung 206BW, werkt niet samen met calibratie tools

            Los daarvan werkt hij wel perfect met mijn 24" Samsung de 245B die ik naar aanleiding van photokina heb gekocht, daar gebruikten ze dit scherm oa op de stand van wacom om demo's op te geven (zo slecht zal het dan wel niet zijn, en ik ben er allesinds tevreden van )

            groeten en nogmaals bedankt GUY!!
            www.sergioprodi.com
            Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

            Comment

            Working...
            X