Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

    Kan dat, het ziet er nogthans wel eerlijk uit.


  • #2
    Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

    Er zullen ongetwijfeld ook wel Nederlandstallige oplichters actief zijn... en zelfs zij die óók nog goed Nederlands kunnen schrijven
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

      De PS3 die hij ook verkoopt wordt beschreven met exact dezelfde tekst als de verkoper die in de recente D3 en naakt-post behalve een D3 ook een PS3 te koop had...

      En toen was de verkoper van Halle...

      Dus: oplichting, allebei - geen twijfel.

      In een twijfelgeval kan je natuurlijk altijd een technische vraag stellen - dan weet je het meteen.

      Comment


      • #4
        Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

        bestaat dit zelfs wel??

        Nikor Lens 12-24mm f / 4 met een B-merk W UV filter

        ik dacht dat enkel de nieuwe F2.8 versie bestond en het gaat wsl ook over een b&w filter...
        Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

        Comment


        • #5
          Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

          En natuurlijk zijn er ook Nederlandstalige oplichters.
          Team Annie uit Zele bijvoorbeeld.
          Maar anderzijds was het Nederlands in zijn advertenties wel slechter dan dat van de gemiddelde Kirgiziër...

          Comment


          • #6
            Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

            Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
            bestaat dit zelfs wel??

            Nikor Lens 12-24mm f / 4
            Tuurlijk bestaat die lens
            Review op Photozone.de

            Comment


            • #7
              Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

              oeps, foutje
              Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

              Comment


              • #8
                Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

                Nikon SB-400 flitser snelheid van het licht

                Geen brilliant Nederlands in ieder geval

                Comment


                • #9
                  Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

                  vragen of je het mag gaan afhalen en cash betalen
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

                    lid sinds 26/09, toch telkens weer ontroerend om vast te stellen hoeveel nieuwe leden er dagelijks op 2dehands bijkomen..snik
                    Nikon D300 - Nikon AF-S 80-200mm f/2.8D, Tamron AF-S DX 17-50mm f/2.8, Nikon AF-S 105 mm f/2.8 VR - Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED AF-S DX Nikkor 55-200mm f/4.5-5.6G - SB-800

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                      vragen of je het mag gaan afhalen en cash betalen
                      Tja, vind ik ook gevaarlijk.
                      Het kan best zijn dat je ter plaatse komt en dat je een paar meppen op je neus krijgt en dat ze dan nog je geld uit je zakken halen.

                      Als je dit wil kopen moet je platzak ter plaatse gaan, alles bekijken, en dan als alles koosjer lijkt, samen naar de bank gaan om het geld over te schrijven. En zeker niet alleen gaan...

                      In elk geval heb je dan al een adres.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

                        Oorspronkelijk geplaatst door B&W Bekijk bericht
                        Nikon SB-400 flitser snelheid van het licht

                        Geen brilliant Nederlands in ieder geval

                        Komt overduidelijk uit een vertaalmachine ......

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

                          op die manier maakt 2dehands zich echt belachelijk en ongeloofwaardig
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                          IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Tja, vind ik ook gevaarlijk.
                            Het kan best zijn dat je ter plaatse komt en dat je een paar meppen op je neus krijgt en dat ze dan nog je geld uit je zakken halen.

                            Als je dit wil kopen moet je platzak ter plaatse gaan, alles bekijken, en dan als alles koosjer lijkt, samen naar de bank gaan om het geld over te schrijven. En zeker niet alleen gaan...

                            In elk geval heb je dan al een adres.
                            Moet het nog gezegd worden : de aanbieding is uiteraard fake en ik raad iedereen aan die met een dikke som cash iets gaat afhalen dat twee keer te overwegen ... ik heb in het begin van het jaar een bod gedaan op een reeële 5D ... maar kon alleen een gsm nummer krijgen ... toen ik met een smoes ( van goedkoper te kunnen bellen ivm allerlei info) naar een vast nummer vroeg ging dat ineens niet want hij kon alleen een vast nummer van het werk geven en dat zou niet goed zijn voor hem als er achteraf ambras was ( hetgeen wat zegt over de gezonde staat van het toestel) ... maar hij wou het zelfs brengen voor de geboden prijs ... toen ik naar de serienummer vroeg (voor nazicht op de lijst van gestolen toestellen door ETB) en voorstelde de deal te laten doorgaan bij ETB in Roosendaal ( voor hem maar een fractie van de kms) na inspectie door een ETB technieker ( je kan daarvoor een afspraak maken en ik had al doorgekregen vanaf wanneer dat kon bij ETB) ... toen hoorde ik ineens niets meer.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bijna niet mogelijk, D300 met objectieven.

                              Dit is ook niet slecht

                              Rockads Marketing Hub yakında bu alan adında hizmet vermeye başlayacak.


                              Toch fantastisch al deze koopjes

                              Comment

                              Working...
                              X