Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even voorstellen..

    Hallo allemaal,

    ik ben nieuw op dit forum, heb me gisteren aangemeld. Ik was wel al eerder vaak als gast online, maar nu heb ik me dus maar eens aangemeld...

    Ik maak sinds een half jaar, op een ander niveau foto's. Was wel altijd al ermee bezig, met verschillende compact camera's en diverse accesoires uitproberen..maar sinds mei heb ik de camera van mijn vader overgenomen, een Canon Eos350d inclusief lensen. Onlangs heb ik deze objectieven (kitlens zonder IS en sigma 55-200) ingeruild tegen een Canon EF-28-135 en een Tamron 70-300. Voor de echte groothoek heb nog een 18-55 kitlens met IS die bij mijn pa's nieuwe camera zat (hij heeft de 450d gekocht).

    Ik heb nog geen specifieke richting en stijl ontwikkeld, ben nu dus zoekende wat ik leuk vind.
    Merk wel dat macro mij erg aanspreekt, dus ik heb om eens te oefenen een Raynox dc-250 lensje op mijn 70-300 af en toe. Later komt er denk ik wel eens een mooie 100 mm Canon macrolens, die ik dan ook voor portretten kan gebruiken. Dat is nameljik een andere stijl fotografie mij erg aanspreekt, mensen portretteren en dieren. En dan het liefst close-up en krap gekaderd in beeld, en liefst niet te voor de hand liggend qua compo.

    Als laatste, custom cars fotograferen lijkt me geweldig, voorkomend uit mijn voorliefde voor alles wat amerikaans, roots en custum is...


    Natuur en landschappen, op zich lijkt me dat ook leuk, maar meer als afwisseling. Architectuur idem, dat zal me snel vervelen denk ik, maar ik ga me er wel ook eens in verdiepen. Met name voor lijnenspellen lijkt me dat gaaf.

    Verder, ik ben een erg actief photoshopper, niet dat ik alles manipuleer, maar ik probeer wel het plaatsje perfect te krijgen, als het dat niet al is...
    Dat is dan ook gelijk mijn andere hobby, grafisch ontwerp, vandaar dus. Ik bouw ik websites en ontwerp voor mijn vak keukens en interieuroplossingen.

    Tja, dat was het wel zo'n beetje denk ik... ik heb veel ambities op dit gebied en hoop hier veel te kunnen leren. Ik heb al eerder dankbaar gebruik gemaakt van de expertise van de vele leden op dit mooie forum ! Dus welkoms-tips en cadeau's zijn welkom ...

    Pascal Snijders (NL)

  • #2
    Re: Even voorstellen..

    Dan wens ik je hartelijk welkom. Een leuke binnenkomer om te lezen.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #3
      Re: Even voorstellen..

      Hi Pascal

      Een hele boterham als eerste topic...., alsvast welkom hier op ons verslavend forum.
      Ik zou zeggen laat de foto's maar komen.
      Zoals je zelf zegt; je vertoeft hier al een tijdje als gast ,dus zul je het reilen en zeilen van ons forum wel kennen.

      Groeten

      Soeki Wan
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: Even voorstellen..

        Welkom op het forum!!!

        Greetings,
        Schanske

        Comment


        • #5
          Re: Even voorstellen..

          Hoe meer zielen hoe meer vreugd, van harte welkom op het forum
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X