Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oudenaarde,

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oudenaarde,


    Oudenaarde, meer specifiek Pamele. Shots zijn om 2300Hr gemaakt met de gele straatlampen en spots. Graag wat harde maar opbouwende commentaar.



    Pamelekerk en contrast met nieuwbouw,

  • #2
    Re: Oudenaarde,

    Eerste foto.

    Een prachtige verstilling en sfeer door de mooie strakke waterverspiegelingen van een stilgevallen fontijn.
    Een detail opname welke helaas niet ondersteund wordt door een overzicht foto.
    Kleurenpallet toont wat erg oranje, maar is niet storend en juist bijdragend aan de sfeer.
    Natrium ontladingslampen moet je een uurtje laten branden en dan krijg je een mooier licht.
    Toch is dit op deze wijze juist bijdragend aan de foto.
    Scherptes zijn mooi, de op de achtergrond net wat overbelichte huis toont zich als een religieus kruis, ondersteund het gezicht van het beeld van deze fontijn.
    Feitelijk is dit een zonder meer perfecte foto door zijn technische imperfecties.
    En dat is nu precies wat ik eigenlijk iedereen zou willen laten zien.
    Wanneer je deze foto technisch perfect gemaakt zou hebben, dan trok hij je aandacht niet.
    Dan leek het niet net alsof dit beeld tranen plengt omdat het water niet loopt, onderstreept door de doodsheid van het fontijnwater oppervlak, onbewogen door elk gemis aan mechanische activiteit en met een religeieuze dimensie gegeven door het schier op onopvallende wijze geplaatste krius van licht achter het hoofd van dit triest voor zich uitkijkende beeld dat teleurgesteld haar buit van de dag vasthoud, een dode vis..
    Stil door zijn eenzaamheid, verlaten door alle belangstellers of geïnteresseerden in een melancholieke desolate oranje aandoend vagevuur van mensenlicht en mensengeweten..
    Ja, perfecte sfeervolle pakkende foto
    Deze foto moet echt in de weekalbummen worden geplaatst, serieus


    En dan naar Foto twee
    Je positie is verkeerd, je belichting niet op orde je camera heb je niet gekanteld waardoor we ook niet kunnen zien hoe laat het is op de gemiste toren met zijn halve klok.
    Heb je wel door de zoeker gekeken ???
    Onbegrijpelijk dat je deze foto zo gemaakt hebt.
    Als ik dit vergelijk met foto een, en je vraagt om harde kritiek, dan is dit rommel.
    Ik snap deze foto echt niet, je hebt de hele kerk half erop, het moderne aanbouwsel lijkt belangrijk maar is het niet omdat ook dat er niet geheel op staat.
    Werkelijk ik begrijp die tweede foto niet als ik de immens mooie plaat van foto een zie, I AM VERY . door deze foto naast de eerste.

    Maar je hebt duidelijk oog voor een plaatje, mogelijk is architectuur niet jouw ding, maar sfeerfoto's en kunst en modellen.
    Last edited by Irineas; 26 september 2008, 21:48.
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

    Comment

    Working...
    X