Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lamp vervangen sb 600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lamp vervangen sb 600

    Hallo

    Ik zou mij een nikon sb600 willen aanschaffen. Deze flitster is nog steeds in garantie maar de lamp moet vervangen worden.

    Weet iemand hoeveel dit zou kosten?

    Groeten Davy
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

  • #2
    Re: lamp vervangen sb 600

    alshet geen valschade is, of ander oneigenlijk gebruik, is het een defect onder waarborg, en kost het je de benzine/diesel om het toestel binnen te brengen en terug op te halen na herstelling.

    is de flitsbuis defect zonder dat je aanspraak kan maken, dan zijn de kosten relatief hoog tov de waarde van de flitser.

    Als je dit tweedehands aankoopt vrees ik dat de waarborg niet tussen komt, anders had de verkoper de flitsbuis al lang laten vervangen, en zelf niet gesproken over een hersteld defect, of net gezegd dat de flitsbuis "nieuw" is en dus nog lang mee kan.

    in normaal gebruik (ook intensief gebruik) gaat een flits jarenlang mee. heb nog geen enkele flitser "opgebruikt" .. de flitsbuis van een reportageflitser kan wel wat hebben. Als de flitsbuis defect is, is er meestal iets anders loos.

    Comment

    Working...
    X