Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raar gedrag van forum???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raar gedrag van forum???

    Ik heb hier nu iets raar voor op het forum maar ligt het nu aan mijn PC (is juist volledig nieuw geinstalleerd (Win XP SP3 en Firefox 3.0.1) of ligt het aan de vernieuwing van de site en forum.

    Vroeger was ik altijd automatisch ingelogd als ik op het forum kwam. Nu is het zo dat ik, als ik op de startpagina kom (http://forum.beliumdigital.be) ik precies niet ingelogd ben (ik heb rechtsboven het loginscherm) en dat ik na het inloggen terug datzelfde scherm krijg alsof ik niet ingelogd ben.

    Als ik echter naar een subforum ga, ben ik plots toch ingelogd... Vandaag heb ik dan zelfs geen poging gedaan om in te loggen (had weer het loginscherm rechtsboven) en direct doorgeklikt naar een subforum en daar was ik dan toch terug ingelogd.

    Heeft er nog iemand hetzelfde voor?
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Raar gedrag van forum???

    Er wordt nog volop gesleuteld op de achtergrond. De belangrijkste dingen krijgen daarbij voorrang.

    Hier gebeurt hetzelfde hoor.
    Probeer ook eens uit te loggen, met de knop op de zwarte menubalk (op een forumpagina).
    Last edited by Jos Vanhengel; 24 september 2008, 23:27.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Raar gedrag van forum???

      Je kunt ook al sinds de omzetting niet meer zien of iemand je privebericht gelezen heeft, dat is al door diverse leden gemeld, maar het opschonen van foutjes is een enorme klus.
      Dat je ingelogd blijft op het forum maar geen koppeling naar de startpagina... achja, na 2x weet je dat toch?
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: Raar gedrag van forum???

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
        Je kunt ook al sinds de omzetting niet meer zien of iemand je privebericht gelezen heeft, dat is al door diverse leden gemeld, maar het opschonen van foutjes is een enorme klus.
        Dat je ingelogd blijft op het forum maar geen koppeling naar de startpagina... achja, na 2x weet je dat toch?

        Had dit ook al ondekt, wat blijkt nu; vroeger stond het item "ontvangstbevestiging vragen" onder je textbox ,in je scherm nieuw bericht, aangevinkt.
        Nu moet je telkens dat weer aanvinken steeds opnieuw als je een bericht verstuurd.
        Wel een hele omweg, maar nu zie je terug of je bericht gelezen is en wanneer niet
        Hoop dat je hier iets aan hebt, Zal het ook melden bij eter.
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

        Comment


        • #5
          Re: Raar gedrag van forum???

          Ondertussen zelf ook al iets ontdekt.

          Ik heb het probleem niet meer als ik http://forum.belgiumdigital.com gebruik.

          Dus de .be werwijst naar hetzelfde maar is toch niet helemaal hetzelfde...
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment


          • #6
            Re: Raar gedrag van forum???

            Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
            Ondertussen zelf ook al iets ontdekt.

            Ik heb het probleem niet meer als ik http://forum.belgiumdigital.com gebruik.

            Dus de .be werwijst naar hetzelfde maar is toch niet helemaal hetzelfde...
            http://www.belgiumdigital.com/info/helpdesk
            Ga naar Knowledgebase » Forum » Steeds opnieuw uitgelogd.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: Raar gedrag van forum???

              Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
              Dus de .be werwijst naar hetzelfde maar is toch niet helemaal hetzelfde...
              Klopt, en van zodra dat je een click rondsurft op het forum zal je zien dat je op de .com zit.

              mvg,
              peter

              Comment


              • #8
                Re: Raar gedrag van forum???

                Ik zit nog met een probleempje met de werking van het forum en ik vermoed dat ik waarschijnlijk niet de enige ben.
                Als ik naar het tabblad forumopties ga bij de onderdelen dan ik bij de meeste de optie 'markeer forum als gelezen' nog anderen niet gebruiken. Het is te zeggen bij mij werkt 'forumopties' niet.
                Als het dan werkt dan verspringt mijn beeld.
                Is dit enkel bij mij of zijn er nog gebruikers die hier last van hebben.

                Groeten,
                Xeno

                Comment


                • #9
                  Re: Raar gedrag van forum???

                  Ik heb een probleem bij het doorklikken eens ik op de site ben. Een volgende pagina, topic of iets dergelijks loopt vast en geeft de melding dat de pagina niet beschikbaar is. Dit is onder Internet Explorer 7.
                  Nu werk ik met Firefox en voor het ogenblik blijven die problemen achterwege.

                  Enige hints ??
                  Groeten
                  Dirk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Raar gedrag van forum???

                    Zoals reeds eerder gemeld, deze zaken rapporteer je best via:
                    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht

                    Comment


                    • #11
                      Re: Raar gedrag van forum???

                      Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      Zoals reeds eerder gemeld, deze zaken rapporteer je best via:

                      Wanneer komt er dan een antwoord op de vragen via de helpdesk?? Mijn vraag is ondertussen enkele weken oud maar nog geen antwoord gekregen ??

                      Greeets
                      Groeten
                      Dirk

                      Comment


                      • #12
                        Re: Raar gedrag van forum???

                        Oorspronkelijk geplaatst door ddenolf Bekijk bericht
                        Wanneer komt er dan een antwoord op de vragen via de helpdesk?? Mijn vraag is ondertussen enkele weken oud maar nog geen antwoord gekregen ??

                        Greeets
                        Heb je het ticketnummer nog? Dan ga ik eens op zoek . . .
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Raar gedrag van forum???

                          Geen ticketnummer meer gekend, weet enkel dat de vraag op 6 oktober gesteld is ??
                          Groeten
                          Dirk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Raar gedrag van forum???

                            Francis,

                            Zal allicht ticket TMI-239237 zijn.
                            Heb het op uw naam geplaatst ...

                            Sven
                            --
                            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Raar gedrag van forum???

                              Oorspronkelijk geplaatst door ddenolf Bekijk bericht
                              Ik heb een probleem bij het doorklikken eens ik op de site ben. Een volgende pagina, topic of iets dergelijks loopt vast en geeft de melding dat de pagina niet beschikbaar is. Dit is onder Internet Explorer 7.
                              Nu werk ik met Firefox en voor het ogenblik blijven die problemen achterwege.

                              Enige hints ??
                              Ik heb geprobeerd de foutmelding te reconstrueren, helaas ben ik daar niet in gelukt, ik heb het geprobeerd op 3 verschillende laptops, telkes zonder probleeem . . . ( IE 7 gebruikt )
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X