Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OneLight DVD Workshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • OneLight DVD Workshop

    Kent hier iemand deze gloednieuwe dvd van Zack Arias al? Ik vind hem echt helemaal geweldig! De trailer kan je hier bekijken en enkele fragmenten van de eerste dvd hier.

    De twee dvd's staan van de eerste tot de laatste minuut boordevol informatie. Zack is een geweldige leerraar en een goede fotograaf. Verder maakt de humor, de muziek () en de manier waarop het geheel in beeld gebracht is het gewoon af!

    Ik heb ook de strobist dvd box en enkele dvd's van Frank Doorhof in bezit maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Een must have voor elke fotograaf!
    Last edited by Pixations; 24 september 2008, 13:10.
    www.pixation.be

  • #2
    Re: OneLight DVD Workshop

    Heb genoten van de sample montage
    Aan de huidige $ koers ongeveer 150 EUR

    Moeten we niet opletten met regio code ?

    Comment


    • #3
      Re: OneLight DVD Workshop

      Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
      Moeten we niet opletten met regio code ?
      Ik heb daar toch geen problemen mee.

      En geloof me, deze dvd set is zijn geld meer dan waard! Het is zo ééntje die je regelmatig weer eens zal opzetten... al is het maar voor de muziek

      Moest ik nu vanaf nul beginnen zou ik meteen dit boek en deze dvd aanschaffen. Daarmee ben je voorgoed vertrokken! Zo zal je het in ieder geval in geen enkele school leren.
      Last edited by Pixations; 25 september 2008, 00:49.
      www.pixation.be

      Comment


      • #4
        Re: OneLight DVD Workshop

        Om op basis van de trailer te concluderen dat het beter is dan David Hobby zou ik niet durven doen. Maar 't ziet er alleszins goed uit. Ook goed gemonteerd en precies toch wel wat professioneler gefilmd dan David's DVD's. Ook het idee om de boel in een T-shirt te verpakken is tof gevonden... 'If you will not fit in the t-shirt, imagine what you would look like in bubble wrap'. Grandioos.

        Nog een vraagje: hoe zat het met de douane? Heb je BTW, invoerrechten en aanbiedingskosten moeten betalen en zo ja, hoeveel?
        Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
        Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
        GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

        Comment


        • #5
          Re: OneLight DVD Workshop

          Oorspronkelijk geplaatst door MoreThanWords Bekijk bericht
          Om op basis van de trailer te concluderen dat het beter is dan David Hobby zou ik niet durven doen.
          Of je het beter vindt hangt natuurlijk van jezelf af. Voor mij zijn deze 2 dvd's interessanter dan de 8 dvd's van de strobist dvd box samen. Op deze laatste wordt alles tot in de puntjes uitgelegd en da's soms net iets te langdradig voor mij.

          Nog een vraagje: hoe zat het met de douane? Heb je BTW, invoerrechten en aanbiedingskosten moeten betalen en zo ja, hoeveel?
          Geen idee. Een vriend van mij heeft deze dvd's rechtstreeks uit Amerika meegebracht. Bij de aankoop van mijn strobist dvd box kwam dat neer op een kleine 50 EUR extra.
          www.pixation.be

          Comment


          • #6
            Re: OneLight DVD Workshop

            Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
            Of je het beter vindt hangt natuurlijk van jezelf af. Voor mij zijn deze 2 dvd's interessanter dan de 8 dvd's van de strobist dvd box samen. Op deze laatste wordt alles tot in de puntjes uitgelegd en da's soms net iets te langdradig voor mij.

            WOORD

            De eerste 30min op de eerste dvd van Zack geven je meer info dan op alle dvd's van onze vriend Hobby.
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: OneLight DVD Workshop

              Hé Tom,

              als ze goed genoeg zijn voor jou, zijn ze goed genoeg voor mij :-)

              Zal ze dan toch maar moeten bestellen, zekerst?
              Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
              Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
              GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

              Comment


              • #8
                Re: OneLight DVD Workshop

                Oorspronkelijk geplaatst door MoreThanWords Bekijk bericht
                Hé Tom,

                als ze goed genoeg zijn voor jou, zijn ze goed genoeg voor mij :-)

                Zal ze dan toch maar moeten bestellen, zekerst?
                Tuurlijk, al was het maar voor de t-shirt
                www.fotofolio.be

                Comment


                • #9
                  Re: OneLight DVD Workshop

                  Ze zijn besteld... Nu maar hopen dat de inklaring niet meer kost dan de DVD's ...
                  Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                  Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                  GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

                  Comment


                  • #10
                    Re: OneLight DVD Workshop

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                    WOORD

                    De eerste 30min op de eerste dvd van Zack geven je meer info dan op alle dvd's van onze vriend Hobby.
                    Hoezo meer info? Ik bedoel, licht snap je of snap je niet. Je hebt een aantal basisprincipes die je kunt leren (proefondervindelijk of via zo'n dvd bvb).
                    En voor de rest is het die basisprincipes te gebruiken in verschillende situaties.
                    Ik denk dat Hobby toch redelijk compleet was in die basisprincipes? Of zijn het vooral toepassingen op deze OneLight DVD?

                    Comment

                    Working...
                    X