Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bagadski

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bagadski

    Optreden van de groep Bagadski tijdens de cultuurmarkt te Sint-Truiden.
    Leuke meid met uitstraling die niet echt stil kon blijven staan.

    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Bagadski

    Mooie dof, maar 't mag iets scherper voor mij.

    1/100 als sluitertijd bij 200 mm is vragen om bewegingsonscherpte. Dan krik je beter de iso wat op op aan 1/250 te geraken, of het diafragma meer open zetten.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Bagadski

      Waarom in hemelsnaam ISO 100 resultaat=bewegingsonscherpte
      Canikon 40D - D200, D300

      Comment


      • #4
        Re: Bagadski

        Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
        Waarom in hemelsnaam ISO 100 resultaat=bewegingsonscherpte
        tja, ik had net ervoor nog fotos gemaakt in de zon en daar was er geen probleem met ISO 100. En die groep bleef ook niet echt stilstaan. Heb direct het grootste diafragme genomen (het is geen 2.8 lens )
        Allé veel excuses, maar volgende keer zal ik er zeker meer aandacht aan proberen te schenken.

        Bedankt voor de comments.
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment


        • #5
          Re: Bagadski

          Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
          En die groep bleef ook niet echt stilstaan. Heb direct het grootste diafragme genomen (het is geen 2.8 lens )
          Allé veel excuses, maar volgende keer zal ik er zeker meer aandacht aan proberen te schenken.
          Reden te meer om voor een snellere sluitertijd te gaan, want bewegende onderwerpen krijg je enkel daarmee scherp. Als je geen groter diafragma kunt gebruiken, kan je gerust de iso-waarde opdrijven. Met mijn 400D werk ik heel dikwijls op ISO 800 of 160, tijdens concerten. De ruis die ontstaat kun ja altijd verwijderen via een denoise-programma.

          Niet teveel excuses, gewoon de volgende keer wat experimenteren, dan leer je het in één twee drie.
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment

          Working...
          X