Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urban adres gezocht België

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urban adres gezocht België

    Is er iemand die mij, mag ook via pb natuurlijk, aan het adres van een begraafplaats in Namen (Namur) waar dit gebouwtje staat: http://www.forbidden-places.net/explos/52/1.jpg?
    Ik wil hier graag een keer fotograferen, maar verder dan dat het waarschijnlijk in namen is kom ik helaas niet. Ga niks slopen en niks rondbazuinen

  • #2
    Re: urban adres gezocht België

    Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
    Is er iemand die mij, mag ook via pb natuurlijk, aan het adres van een begraafplaats in Namen (Namur) waar dit gebouwtje staat: http://www.forbidden-places.net/explos/52/1.jpg?
    Ik wil hier graag een keer fotograferen, maar verder dan dat het waarschijnlijk in namen is kom ik helaas niet. Ga niks slopen en niks rondbazuinen
    Urban locations worden nooit vrij gegeven, m'n beste... ik vrees dat je zal mogen zoeken met google of google earth.... zoeken naar is een deel van de job & fun...

    Zij die de plaats weten liggen, zwijgen voor dood. Das een regel.

    Mvg

    Comment


    • #3
      Re: urban adres gezocht België

      Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
      Urban locations worden nooit vrij gegeven, m'n beste... ik vrees dat je zal mogen zoeken met google of google earth.... zoeken naar is een deel van de job & fun...

      Zij die de plaats weten liggen, zwijgen voor dood. Das een regel.

      Mvg
      dit is wat overdreven hoor;
      Urban fotografen geven hun lokaties niet openbaar door (voor vernielingen voorkomen), via PM dikwijls wel.

      Spijtig genoeg kan ik je niet helpen, want ik weet het zelf niet zijn.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: urban adres gezocht België

        als je toch een kerkhof zoekt ... denk eens aan Dampremy. Een deelgemeente van Charleroi. Roodroeste graven met de grijze industrie op de achtergrond, enz....

        Sukses, RIP
        Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

        Comment


        • #5
          Re: urban adres gezocht België

          Ik heb toch echt wel vaker gewoon urbanlocaties doorgekregen hoor Zie het probleem ook niet. Dat liever dan honderden kilometers rijden voor niks, zeker met de huidige bezineprijzen.

          Comment


          • #6
            Re: urban adres gezocht België

            Je kan die wel krijgen, zeker als je mensen kent die er mee bezig zijn en je zelf ook kan laten zien dat je dat serieus wil doen. Ik was onlangs aan de kust op een urban locatie en we kwamen daar "collega's" tegen en meteen deelden ze met ons nog enkele mooie locaties in de buurt.
            Maar ik denk dat je best gaat zoeken op een urban forum, daar ga je meer succes hebben.
            Ik ken deze locatie niet
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment


            • #7
              Re: urban adres gezocht België

              Ik zou natuurlijk ook gewoon contact kunnen zoeken met mensen van de gemeente Namen en kijken of zei weten welke begraafplaats ik bedoel. Ga het toch eens proberen.

              Comment

              Working...
              X