Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BXL (autoloze zondag)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BXL (autoloze zondag)

    Dacht voor een dagje streetphotography te gaan, maar er zat niet zoveel in blijkbaar. Tot ik aan de beurschouwburg kwam. Lang geleden dat ik nog zo'n 'optreden' zag waarin zoveel emotie en kracht zat. Opkomend talent? Ik zou het niet kunnen zeggen, maar ze heeft er in ieder geval een nieuwe fan bij
    Selah Sue







    ze maakte mijn dag toch nog goed.
    groeten
    http://www.eyeflash.wordpress.com
    www.facebook.com/eyeflashphotography

  • #2
    Re: BXL (autoloze zondag)

    Selah Sue is ontdekt door Milow en wordt door hem ondersteund. Inderdaad een opkomend talent dus. Pittige meid met stralende kijker en een klok van een stem.

    Mooie foto's.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: BXL (autoloze zondag)

      mooie reeks met realistische kleuren.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: BXL (autoloze zondag)

        Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
        Selah Sue is ontdekt door Milow en wordt door hem ondersteund. Inderdaad een opkomend talent dus. Pittige meid met stralende kijker en een klok van een stem.
        Mooie foto's.
        Even corrigeren
        Ze is ontdekt door Peter Van De Veire via haar MySpace. Hij heeft een nummer van haar platgespeeld in zijn show.
        Ondertussen staat ze haast altijd in het voorprogramma van Milow. De eerste keer dat ik haar aan het werk zag stond ik aan de grond genageld!
        Leuke foto's, misschien iets minder ruimte aan de bovenkant?
        StijnDeGrauwe.be

        Comment


        • #5
          Re: BXL (autoloze zondag)

          Mooie reeks, scherp en goed belicht jammer dat er geen geluid bij zit
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #6
            Re: BXL (autoloze zondag)

            expressieve eerste zo zie ik ze graag!

            Comment


            • #7
              Re: BXL (autoloze zondag)

              nr 1 heeft idd wat expressie , een geluk want ze trekt dat gezicht wel een aantal keren per nummer

              nr 2 en 3 , zijn mij wat te easy shots en zou ik zelf onmiddelijk wegooien
              stilklevend aan een micro , , mss wat langer wachten vooraleer je afdukt en denkt van ja zo staat ze er goed op ...

              scherpte en licht zit goed, maar dat lijkt mij nogal voor de hand liggend bij die omstandigheden
              bij genoeg licht overdag , en geen te storend fel zonlicht moet je al vieze toeren uithalen om een foto onscherp of totaal verkeerd belicht
              te bekomen ..
              www.kemizz.com
              Brand new Blog
              kemizzdotcomonflickr

              Comment


              • #8
                Re: BXL (autoloze zondag)

                Technisch mooie reeks met nr.1 als uitschieter. Maar er had mss toch iets meer in gezeten op expressief gebied.
                Heb deze dame onlangs ook gefotografeerd en heb van haar optreden erg genoten. Het zou me niet verwonderen als ze het gaat maken.
                facebook

                Comment


                • #9
                  Re: BXL (autoloze zondag)

                  Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
                  Mooie reeks, scherp en goed belicht jammer dat er geen geluid bij zit
                  met de canon eos 5D mark II konden we allemaal meegenieten in HD kwaliteit
                  Hoe dan ook, 3 knappe opnames

                  ciao
                  Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

                  Comment


                  • #10
                    Re: BXL (autoloze zondag)

                    Het zijn idd mss nogal brave foto's als je weet wat voor expressie en gevoel ze weet naar voren te brengen tijdens haar optredens. Zal later wel nog eens drie andere plaatsen, waar meer leven inzit.
                    Bij de tweede foto was het mij vooral te doen om het oogcontact. Vond dit wel tof, je kunt nt praten met elkaar, en toch is er een vorm van -primitieve- communicatie.

                    bij genoeg licht overdag , en geen te storend fel zonlicht moet je al vieze toeren uithalen om een foto onscherp of totaal verkeerd belicht
                    te bekomen ..
                    Zoveel heb ik dit soort fotografie nog nt gedaan, en ik zou idd al heel slecht bezig zijn mocht ik die avond geen enkele goeie (nuja, wat is dan ookalweer een goeie foto?) foto gemaakt hebben. Het is al wat moeilijker om een 'interessante' foto te maken als het aankomt op compositie, gevoel, mimiek, sfeer, expressie,... en hierin kan ik wel nog ervaring gebruiken (al doende leert men, was het niet?

                    bedankt voor jullie commentaren, ik had er wat aan!

                    groeten
                    rubn
                    http://www.eyeflash.wordpress.com
                    www.facebook.com/eyeflashphotography

                    Comment


                    • #11
                      Re: BXL (autoloze zondag)

                      foto gespot in "De slimste mens" gisteren!?

                      Comment


                      • #12
                        Re: BXL (autoloze zondag)

                        aaah nee, vertel...
                        http://www.eyeflash.wordpress.com
                        www.facebook.com/eyeflashphotography

                        Comment

                        Working...
                        X