Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleurenprinter gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleurenprinter gezocht

    Hoi ,

    Voor het maken van contact sheets en sporadisch eens het afdrukken van foto's op a4 zou ik een kleurenlaser willen aanschaffen ..
    Wie heeft er tips naar merk en type .... want er wordt zoveel aangeboden.
    Max prijs 400 €
    Thanks voor de info ...

    Groetjes

    Pat

  • #2
    Re: kleurenprinter gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door amati Bekijk bericht
    Hoi ,

    Voor het maken van contact sheets en sporadisch eens het afdrukken van foto's op a4 zou ik een kleurenlaser willen aanschaffen ..
    Wie heeft er tips naar merk en type .... want er wordt zoveel aangeboden.
    Max prijs 400 €
    Thanks voor de info ...

    Groetjes

    Pat

    Een kleurlaser is niet echt TOP voor foto's, je kan het best vergelijke met een kleurkopie !
    Prijs is tegenwoordig bijzonder zo iets van een 150 Euro of zelfs minder.

    Kijk is op deze website :http://www.forcom.be/

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: kleurenprinter gezocht

      Qua prijs-kwaliteit zou ik niets anders meer willen dan Canon.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: kleurenprinter gezocht

        Canon brengt een IP4600 Pixma uit...ik ga er zeker eentje halen. Bij Konijn aan €98 momenteel
        Huur mijn fotostudio
        Jan Cornelis Photography

        Comment


        • #5
          Re: kleurenprinter gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk bericht
          Canon brengt een IP4600 Pixma uit...ik ga er zeker eentje halen. Bij Konijn aan €98 momenteel
          Weet je het zeker dat je dat wil doen ? Printkwaliteit is niet beter dan de IP4500 en veel erger: er worden nieuwere patronen geintroduceerd die veel minder inkt bevatten dan de oudere CLI-8 patronen en ze kosten ook nog eens evenveel. Gewoon een ordinaire poging van Canon om nog meer melk uit hun melkkoeien (wij, consumenten dus) te persen.

          De PGI-520 -opvolger van de PGI-5Bk bevat maar 19 ipv 26 ml en de CLI-521 kleurenpatronen nog maar 9 ipv 13 ml bij de CLI-8. Ze kosten evenveel als hun oudere versies, dus effectief betaal je meer €/ml. Ik zou beter nog op zoek gaan naar een IP4500, die nu heel goedkoop de deur uitgaan.
          Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

          Comment


          • #6
            Re: kleurenprinter gezocht

            Ik heb een Canon Pixma IP 5000 , en ben daar meer dan tevreden over.
            Ik ben van plan om er eentje te kopen met een netwerkaansluiting , als de andere de geest moest geven.
            Groeten ,

            Rohnny
            Groeten , VDSDigit@l

            Comment

            Working...
            X