Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotos op tv krijgen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotos op tv krijgen

    hallo


    ik heb mij overlaatst een vga-scart-kabel gekocht zodat ik mijn laptop kan aansluiten op de tv om zo mijn fotos op de tv te kunnen kijken zonder ze altijd te moeten branden op een cd
    maar als ik de tv op mijn laptop aansluit dan begint het beeldscherm te flikkeren en krijg ik een aantal keren het zelfde naast en onder elkaar op het scherm

    mijn tv is een: panasonic TX-28PM11F/U van honderd hz

    en een laptop: Dell latitude d630 met een beeldkaart van nvidea met type quadro NVS 135M met 256mb en de laptop zelf bezit 2gb-ram en 80gb-werkgeheugen.


    Graag veel hulp kan ik eindelijk mijn fotos op de tv kijken met mijn hele familie en vrienden.
    groeten kenny

  • #2
    Re: fotos op tv krijgen

    Is de kabel goed ingeplugd ? Ja, dan eens de instellingen nazien op je laptop.
    Beeldscherm eigenschappen in controlepanel moet je hier naartoe lijden.

    PS: leestekens gebruiken leest gemakkelijker

    Comment


    • #3
      Re: fotos op tv krijgen

      misschien de resoluties op elkaar afstemmen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: fotos op tv krijgen

        ja, ik heb al vanalles geprobeerd, maar nx als je bij beeldscherm instellingen bent en je klikt dan op geavanceerd. en dan adapter. daar heb ik dan op alle modi weergeven geklikt en heb die al allemaal afgegaan maar het beeld blijft flikkeren.
        en de kabel is tegoei in geplugt.
        maar ik kan wel maar gaan tot 85hz op mijn laptop bij de instellingen en op mijn tv staat vooraan 100hz kan dat de oorzaak zijn? ik denk van niet want ik heb het hier op alle tvs geprobeerd en op geen enkele krijg ik fatsoenlijk beeld.

        groeten kenny

        Comment


        • #5
          Re: fotos op tv krijgen

          Oorspronkelijk geplaatst door darkkiller545 Bekijk bericht
          ja, ik heb al vanalles geprobeerd, maar nx als je bij beeldscherm instellingen bent en je klikt dan op geavanceerd. en dan adapter. daar heb ik dan op alle modi weergeven geklikt en heb die al allemaal afgegaan maar het beeld blijft flikkeren.
          en de kabel is tegoei in geplugt.
          maar ik kan wel maar gaan tot 85hz op mijn laptop bij de instellingen en op mijn tv staat vooraan 100hz kan dat de oorzaak zijn? ik denk van niet want ik heb het hier op alle tvs geprobeerd en op geen enkele krijg ik fatsoenlijk beeld.

          groeten kenny
          Het beeld dat je stuurt naar je TV via deze kabel heeft de PAL eigenschappen. De 100 Hz die jij vernoemt heeft te maken met hoe de beeldbuis dit beeld op het scherm brengt.

          Een pal beeld heeft per definitie 25 beelden per seconde. Dus 1 beeld word dan
          4 maal na elkaar weergegeven. 4 maal 25 beelden is 100 beelden/seconde. Flikkert minder.
          Normaal gezien moet je een dual screen configuratie opzetten met als primair het schem van je pc, en secundair het scherm van je tv via de s-video uitgang. Noraal eens dit zo is ingesteld, moet het werken. Anders eens de instellingen van de TV nazien.

          Comment


          • #6
            Re: fotos op tv krijgen

            Zo het zo niet direkt kunnen zeggen aan wat het ligt, ikzelf gebruik daarvoor mijne Mac en een aplle TV.Dit gaat zonder probleem of extra kabels te moeten aansluiten
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

            Comment


            • #7
              Re: fotos op tv krijgen

              Voor mij is het simpel: ik plug een USB2 stick in de TV en kan afzonderlijk elke foto uploaden en of met elk mapke een diavoorsteling presenteren.

              mvg,

              Roland

              Comment

              Working...
              X