Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colbie Caillat @ AB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Colbie Caillat @ AB



    Eerste maal in de AB, geen frontstage, dus maar tussen het publiek staan wringen...










    Jammer dat ook hier de belichtingseffecten pas echt op gang kwamen na de drie eerste nummers...

    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Colbie Caillat @ AB

    Tweede is goede weergave van een intimistisch moment. Mooie compo.
    Heel de reeks is technisch heel goed. De andere twee grijpen me wat te weinig aan (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik mis wat passie en vuur.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #3
      Re: Colbie Caillat @ AB

      Ik begrijp wat je bedoeld, maar 't is geen huppelkonijn op het podium...

      Het volledige album nu ook op mijn site:

      Colbie Caillat & Jasper Erkens @ AB
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Colbie Caillat @ AB

        Hoi OMAG
        Ook net wat fotokes online gezwierd.
        Mooie reeks en inderdaad het is easy listening muziek.
        Tot de volgende keer.

        Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #5
          Re: Colbie Caillat @ AB

          Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht


          Jammer dat ook hier de belichtingseffecten pas echt op gang kwamen na de drie eerste nummers...


          Ik mis idd iets qua licht, qua ambiance - technisch dik in orde
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment


          • #6
            Re: Colbie Caillat @ AB

            Deftige reeks. Ik vind het licht erg mooi. Voor mij staan ze in de juiste volgorde. .

            Moet ook nog voor de eerste keer in de AB gaan fotograferen. Hoe valt het mee om met een perspas in de AB te fotograferen? Is het een kwestie van goed op tijd te komen om vooraan te kunnen staan? Mag je daar maar drie nummers?
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Colbie Caillat @ AB

              Voor dit optreden was het tamelijk eenvoudig, persaanvraag ingediend via mijn vaste webzine, nagelbijtend zitten wachten op antwoord. Uiteindelijk goedkeuring de dag voor het concert, maar dat blijkt meer regel dan uitzondering. De goedkeuring moet wel van de platenmaatschappij en management komen, niet enkel van de AB

              Geen frontstage, dus vroeg zijn is de boodschap. Ik had het geluk om CH Photography te ontmoeten, om de tijd voor het concert te doden...

              Parkeren is nog zo'n probleem. Ik had ongeloofelijk veel geluk toen ik op 20 m van de ingang kon parkeren, maar daar zou ik toch niet altijd op rekenen.

              Voor Colbie gelde de gekende regel, 3 nummers zonder flits.


              Oh, en beware of the evil Brusselaar. Ik wil hier geen communautair debat starten, maar ik had wel ver spel met een Franstalige Brusselaar die voor wou dringen, waarop ik nog ostentatief opnieuw mijn schouder voor hem plaatste. Gezever over hoe lang dat ging duren en of we wel ingang betaald hadden. 't Deed me niet echt iets, want ik wou vrij uitzicht op het podium voor de 3 eerste nummers, daarna ben ik verder naar achter in de zaal gaan staan om het concert te volgen. Ze moeten dus niet teveel klagen over ons gedrag ...
              Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

              Comment


              • #8
                Re: Colbie Caillat @ AB

                Van dat akkefietje heb ik nochtans niks gemerkt
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #9
                  Re: Colbie Caillat @ AB

                  Ik heb er niet teveel aandacht aan geschonken. Hij is dan wat verder gaan voorsteken...

                  Daarom dat ik toch liever een frontstage heb...
                  Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                  Comment

                  Working...
                  X