Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Design meubels en keukens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Design meubels en keukens

    heeft er iemand raad of ervaring met het fotograferen van keukens en meubels?
    Waar moet ik op letten? kan het met flits alleen. Welke lens? uiteraard met statief denk ik?

    Alle info is welkom
    Canon 400 D + grip + Speedlight 580EX II + omni bouncer + Canon 18 -55 + Tamron 18 -250 + Lowpro Compu trekker plus AW +2 x 8GB Ultra III Scandisk + Canon ixusII+ Statief

  • #2
    Re: Design meubels en keukens

    zorgen dat je geen "vertekening" krijgt van het "design" ...anders zal de ontwerper niet zo happy zijn

    dus...

    tilt-shift lens gebruiken om de lijntjes netjes recht te krijgen
    statief is onontbeerlijk
    opzetflits zou ik in principe gewoon vergeten... verknalt heel de sfeer (zelfs op je achterste gordijn)
    groot diafragma(cijfer) om alles scherp te hebben

    veel geduld!
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Re: Design meubels en keukens

      bedankt huggy voor de reactie.

      zo'n lens heb ik niet in mijn bezit, maar ik neem aan dat ik met men kitlens wel een degelijke foto kan maken, of niet.

      dus groot diafragma zonder flits.
      Zou ik met polarfilter fotos maken om de reflecties eruit te krijgen of niet?


      Is de opbouw van de foto van dezelfde regel als de andere, ik bedoel daarmee, 1/3 van het beeld of diagonale lijnen....

      alle info welkom
      Canon 400 D + grip + Speedlight 580EX II + omni bouncer + Canon 18 -55 + Tamron 18 -250 + Lowpro Compu trekker plus AW +2 x 8GB Ultra III Scandisk + Canon ixusII+ Statief

      Comment

      Working...
      X