Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adapter p.draad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adapter p.draad

    Ik kocht een adapter voor nikon naar p.draad , had hier al dikwijls gehoord goede reacties gehoord , maar voor wie dat ook overweegt let op , ik kan niet scherpstellen op oneidig zijn er nog mensen die dat probleem hebben , gelukkig kosten ze niet veel

  • #2
    Re: Adapter p.draad

    Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
    Ik kocht een adapter voor nikon naar p.draad , had hier al dikwijls gehoord goede reacties gehoord , maar voor wie dat ook overweegt let op , ik kan niet scherpstellen op oneidig zijn er nog mensen die dat probleem hebben , gelukkig kosten ze niet veel
    Dikwijls goede reacties ? : al 100 maal beschreven dat nikon bodies met schoefdraad adapter niet tot oneindig kunnen focussen.

    Dat mag geen bezwaar zijn voor een portretlens echter.

    Dpaul
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #3
      Re: Adapter p.draad

      Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
      Dikwijls goede reacties ? : al 100 maal beschreven dat nikon bodies met schoefdraad adapter niet tot oneindig kunnen focussen.

      Dat mag geen bezwaar zijn voor een portretlens echter.

      Dpaul
      nogthans in zoeken kan ik niets vinden

      Comment


      • #4
        Re: Adapter p.draad

        Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
        nogthans in zoeken kan ik niets vinden
        Sorry, maar als je hier in BD, "nikon oneindig" typt, dan krijg je een onnoemelijke lijst van draden waar in staat dat focus op oneindig niet lukt met Nikon, wel met oa. Canon en pentax.

        (Vanochtend om 9:41 heeft iemand dat ook geschreven in een andere draad.)

        Als je googlet , nog veel meer.

        Dpaul.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • #5
          Re: Adapter p.draad

          Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
          Sorry, maar als je hier in BD, "nikon oneindig" typt, dan krijg je een onnoemelijke lijst van draden waar in staat dat focus op oneindig niet lukt met Nikon, wel met oa. Canon en pentax.

          (Vanochtend om 9:41 heeft iemand dat ook geschreven in een andere draad.)

          Als je googlet , nog veel meer.

          Dpaul.
          ok zal een verkeerde zin getypt hebben

          Comment

          Working...
          X