Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statief mee op reis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • statief mee op reis

    Hoi,
    Ik vertrek zondag naar Spanje met 't vliegtuig en neem mijn D40 mee. Maar ik had graag ook m'n statief meegenomen. Ik kan alvast al niet verder dan hem in de grote bagage te stoppen, want men mag maar 1stuk handbagage per persoon mee hebben. En logisch genoeg gaat de camera zelf mee als handbagage.
    Maar ik vraag mij of zo'n statief tegen al dat sjouwen kan bij de bagagetransport? Want zoals reizigers wel zullen weten ziet bagage nogal wat af. Dus had ik graag wat tips gehad of gewoon weten of dat daar tegen kan...?

    Alvast bedankt voor jullie antwoord!
    Vriendelijke groetjes, Els x

  • #2
    Re: statief mee op reis

    hey

    ik neem die altijd mee , zonder probleem
    goed vast tussen de kleren in!

    prettig reis gewenst

    Comment


    • #3
      Re: statief mee op reis

      Oorspronkelijk geplaatst door Elsje1986 Bekijk bericht
      Maar ik vraag mij of zo'n statief tegen al dat sjouwen kan bij de bagagetransport?
      De enige reden dat ik kleren in mijn bagage heb, is om breekbare spullen te verpakken.......
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: statief mee op reis

        Boor er een gaatje in, een ringetje er door en hang er uw sleutels aan.
        Je mag toch wel een sleutelhanger hebben dacht ik zo.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: statief mee op reis

          Wij gaan met een groepje "vogelaars" al jaren op reis met het vliegtuig. En wij hebben meer handbagage dan gewone begage bij.
          Steek je body en lenzen in een rugzak en draag je statief gewoon mee als handbagage.
          Wij hebben alvast tot nu toe geen enkele keer problemen gehad. Zelfs niet vlak na 9/11
          En ik kan je verzekeren dat er kerels bijwaren met een stevig statief op hun schouder.

          Comment


          • #6
            Re: statief mee op reis

            Oorspronkelijk geplaatst door dottenburghs Bekijk bericht
            Wij gaan met een groepje "vogelaars" al jaren op reis met het vliegtuig.
            Ik denk dat ik deze zin fout begrijp...
            Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

            Comment


            • #7
              Re: statief mee op reis

              echte twichers dus
              hoe meer f**k hoe meer vreugd

              **=ol

              Comment

              Working...
              X