Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rugzak

    Fastpack 250 of 350 ,iemand hier ervaring mee,voor en nadelen tov slingshot of velocity 9
    mvg
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

  • #2
    Re: Rugzak

    Ik heb ze niet, maar heb ze wel eens naast elkaar vergeleken in de winkel.

    De Fastpack 250 & 350 hebben heel veel weg van de Slingshots, maar dan met 2 draagbanden in plaats van 1. Persoonlijk vind ik 2 draagbanden veel prettiger.

    Ik heb een Naneu Pro Echo en da's ook één met 1 draagband. Mijn ervaring hiermee is dat dit al snel te zwaar wordt omdat al het gewicht rust op één schouder. Naast de Echo heb ik ook een Naneu Pro Alpha. Die heeft twee draagbanden en da's dan ook de tas die ik gebruik als ik een flink stuk loop of tijdens een bezoek aan de dierentuin ga bijvoorbeeld.

    Mijn advies zou dus zijn, koop een Fastpack in plaats van een Slingshot. De Velocity ken ik overigens niet....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Rugzak

      Hoi,

      Zojuist afgelopen vrijdag een fastpack 350 gekocht. Ik ging eerst voor een slingshot want wist niet van die fastpack af. Punt is in die fastpack kun je veel meer in kwijt. Het is voor mij dan ook een tas voor handbaage voor op vakantie en camera pak je erg snel. Heb de grootste fastpack genomen omdat je dan niet zohoeft te proppen en de grote vond ik mee vallen.
      Ook kan er een 17inch laptop evt nog in maar dat vak is ook erg goed te gebruiken voor tijdschriften en papieren! ik had eerst een rover AW II maar die vond ik mee te onhandig met het pakken van de camera en wisslen van lenzen.
      enige nadeel van de fastpack vind ik is dat er geen regenhoes bij zit maar je kan altijd een losse nemen natuurlijk. Daarnaast lekker veel opberg vakjes in de tas...kortom aanrader

      Comment

      Working...
      X