Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus fotografie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cursus fotografie?

    Welke cursussen zijn goed?
    Ik heb jarenlang met een compact toestel gefotografeerd, maar nu ik meer tijd heb wil ik er een hobby van maken en een beter toestel aanschaffen.
    Kan iemand me een goede beginnerscursus aanbevelen? Is die van Syntra Hasselt vb goed?
    Andere?
    Of is het via boeken, online raad (daarvoor kom ik hier ;-) ) en gewoon veel oefenen te leren?
    Alvast bedankt voor jullie advies!

  • #2
    Re: cursus fotografie?

    Ik en een paar andere mensen van dit forum zijn vorige week een avondopleiding fotokunst begonnen aan de kunstacademie te Hasselt.

    Dit is een opleiding gespreid over 4 jaar en neemt volgens mij fotografie wat serieuzer dan dat ze bij Syntra doen..
    Met opleidingcheques komt het lesgeld neer op 100 euro per jaar.

    Vandaag is de 4de les, dus veel heb je niet gemist als je er snel bij bent..

    Zelfstudie is ook een mogelijkheid maar voor de meeste mensen ga je een veel beter resultaat boeken bij een degelijke opleiding.
    Last edited by -Will-; 13 september 2008, 07:43.
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

    Comment


    • #3
      Re: cursus fotografie?

      Vrijdagavond kan ik niet ivm de hobbies van de kinderen. Jammer.

      Comment


      • #4
        Re: cursus fotografie?

        al eens omhoog gekeken!!!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: cursus fotografie?

          Oeps... sorry!!!
          Grrr... neem ik me voor niet te vragen welke camera ed en heb ik de ganse middag daar over zitten bijlezen, dan nu een andere ergernis gevende topic.
          't Is wat zoeken hier in het begin, komt wel.

          Comment

          Working...
          X