Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

visitekaartjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • visitekaartjes

    lijken me erg handig als mensen vragen om foto's...

    Zijn mensen die dit gebruiken???

    En zo ja; waar kunnen ze besteld worden???

    Liefst eigen ontwerp !!!

    Groeten,

  • #2
    Hoi Gijs,
    Dit is het mijne :

    Zelf gemaakt en afgeprint met mijn eigen printer.......
    Ik had het graag simpel
    "Alive and Kicking"

    http://www.pbase.com/tinnew

    Comment


    • #3
      je kunt je eigen ontwerp maken en gewoon binnengeven bij de drukker, wel niet echt goedkoop in vierkleurendruk, zeker niet voor kleine aantallen.

      of je kunt je ontwerp opslaan als jpg en als digitale foto laten afdrukken zoals je bij een gewone foto zou doen, en laten snijden op visitekaartjesformaat.

      Comment


      • #4
        of je kan ze gratis bestellen op www.vistaprint.com

        enkel de verzendkosten zijn voor jou....

        't is maar een weet
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

        Comment


        • #5
          mooi gedaan tinne

          'k weet niet welke printer je hebt, maar als ik dat zou afdrukken op fotopapier met mijn inktjet, zijn die zeer gevoelig aan krassen en vocht. ze zouden rap verleten zijn bij mij dus

          Comment


          • #6
            Originally posted by the hustler
            mooi gedaan tinne

            'k weet niet welke printer je hebt, maar als ik dat zou afdrukken op fotopapier met mijn inktjet, zijn die zeer gevoelig aan krassen en vocht. ze zouden rap verleten zijn bij mij dus
            Thx Hustler
            Idd maar ik heb zo van die plastieke dingetjes die tegen elkaar plakken, hoe noemt dat ook alweer
            Mss laat ik ze de volgende keer maken
            "Alive and Kicking"

            http://www.pbase.com/tinnew

            Comment


            • #7
              ja dat is wel goed zo'n lamineerapparaatje tinne, 'heb er zelf ook zo eentje, voordeel is dat je er dan zelfs twee tegelijk kunt tegen elkaar plakken, dan heb je meteen een voor- en achterkant als je dat zou willen. en veel steviger als gedrukte of geprinte!

              Comment


              • #8
                lol
                Dat was het woord se.....
                "Alive and Kicking"

                http://www.pbase.com/tinnew

                Comment


                • #9
                  eerlijk gezegd ben ik eerst op de doos moeten gaan kijken,
                  want ik wist de naam ook niet direkt meer vanbuiten

                  Comment


                  • #10
                    tinne, die kaartjes kosten je toch wel een klein fortuin niet?

                    Arne
                    http://www.arnesmeets.tk

                    Comment


                    • #11
                      @hustler,
                      @asmeets, nou ik deel ze ook niet met pakken uit hoor.
                      Vroeger was het zo'n geklungel met op biervilletjes of een stuk papier mijn site te schrijven als mensen me kwamen vragen waar de foto's opkwamen.....
                      Ik weet niet wat het kost maar ik maak me daar eigenlijk niet druk om, als er iets in mijne kop zit moet het eruit
                      Ik geef toch liever een leuk kaartje dan een stuk gekrabbelpapier
                      "Alive and Kicking"

                      http://www.pbase.com/tinnew

                      Comment


                      • #12
                        Gelijk heb je Tinne, een geplastificieerd kaartje blijft veel langer gaaf en oogt mooier. Iets moois wordt minder rap weggegooit! Je kunt een aantal kaartjes afdrukken op A4 formaat en dan ineens lamineren waarna je ze gaat uitsnijden. Nadeel is hier dat vocht kan binnendringen aan de rand. Door elk kaartje van een apart mapje te voorzien ( je kan al die formaten kopen ) krijg je een verzegeld randje die volledig waterdicht is. Ik gebruik dat systeem met succes om prijskaartjes te maken! Waar je ook best op let is het formaat. Ik gebruik altijd bankkaartformaat, iets kleiner dan visitekaartjes maar ze passen in de uitsparingen van elke moderne
                        portefeuille. Zo heb je meer kans dat ze bijgehouden worden op een veel aangesproken plaats en komen dus minder gemakkelijk terecht in een vergeten hoekje.
                        Succes, fredje.

                        Comment


                        • #13
                          Er bestaat nu ook zoiets als digitaal drukken... Het is (bijna) evenwaardig als de klassieke offset vierkleurendruk, maar de startkosten (kleurselectie, film en clichékosten) vallen volledig weg. Dus de ideale oplossing voor kleine en middelgrote oplagen...
                          Voor wie eventjes wil zoeken - in eigen streek is wel zoiets te vinden...

                          Gegroet, Kariboe...
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #14
                            Ik heb mijn kaartjes gemaakt met Photoshop, en daarna geplaatst op een A4 document densiteit 300 dpi en dan afdrukken op een goed fotopapier. Bijsnijden met de Rotatrim of manueel met het breekmes en de liniaal. De kosten van deze werkwijze wegen niet op tegen drukwerk en je kan je kaartjes steeds zelf aanpassen. Ik druk er altijd maar 10 af 1 A4tje, zijn die op gaan we opnieuw aan de slag met waarschijnlijk enkele nieuwe tumbs in verwerkt.

                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #15
                              gebruik een formaat van 85x55mm = bankkaart-formaat.
                              ToM.___ //Fuji s602.
                              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                              It goes to 11 you know? 1 louder.

                              Comment

                              Working...
                              X