Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPod Touch + iPod Camera Connector

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPod Touch + iPod Camera Connector

    Hey allen,

    Iemand onder jullie ervaring met de combinatie iPod Touch + iPod Camera Connector?
    Ik ga binnenkort op reis en wil de laptop niet meezeulen om back-ups van de foto's te maken. Nu vind ik de iPod Touch (32Gbyte) een fantastisch toestel (heb 'm nog niet) en als ik daarop de foto's direct van de camera kan downloaden ben ik helemaal verkocht. Dit schijnt enkel mogelijk te zijn met de iPod Camera Connector, maar de zoektocht op internet leverde enkel slechte commentaren op:

    - vééls te traag
    - stroomvreter

    Nu de meeste commentaren zijn gegeven in de beginperiode dat dat spul op de markt kwam. Is er ondertussen verbetering? Of wat is jullie ervaring?

    Just let me know!

    Greetz

    JJ
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

  • #2
    Re: iPod Touch + iPod Camera Connector

    je hebt ook externe hddisks waar je je cf kaart rechtsteeks kan inpluggen en zo je foto's opslagen in totaal veeeeeeeeeeel goedkoper dan ipod touch en connector maar naar mijn weten staat er wel geen scherm op de hdisk om je foto's te bekijken
    wat achter het glas staat is belangrijker dan het glas zelf

    Comment


    • #3
      Re: iPod Touch + iPod Camera Connector

      Ik zo ooit es een camera connector gekocht (voor mijn iPod V5) maar dat ding werkt maar op USB 1.1 dus voor meer dan een paar foto's is het waardeloos.

      De touch is wel nieuwe maar die camera connector niet dus ik zou er niet aan beginnen.

      Als je echt wil mag ge die van mij voor 10 eur overkopen
      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
      like.no.other

      Comment

      Working...
      X