Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

chineese nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • chineese nikon


    Op die site kan ik een nikon D300 kopen voor 409 euro , niet erg geloofwaardig als je het mij vraagt , natuurlijk eerst betalen voor je hem krijgt of niet krijgt
    is hier iemand die daar ervaring mee heeft

  • #2
    Re: chineese nikon

    ...en de "market price" is volgens hun 615 euro. Zeer geloofwaardig, hoor. Doen zou ik zeggen
    DigiCam

    Comment


    • #3
      Re: chineese nikon

      als ze echt eerlijke zaken willen doen werken ze via ebay
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #4
        Re: chineese nikon

        Je moet je registreren , heb ik gedaan en daarna kreeg ik iemand die zich zelf toevoegde op mijn messenger, zonder dat ik ze gevraagd had,want je moet ook je emailadres achter laten, stond foto van een vrouw op en daar nodigde ze me uit om daar te kopen en kreeg ik ook alle uitleg

        Comment


        • #5
          Re: chineese nikon

          Ik denk dat je dat geld beter naar mij overschrijft.
          Dan ben je tenminste zeker dat het goed terechtkomt.
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: chineese nikon

            Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
            Je moet je registreren , heb ik gedaan en daarna kreeg ik iemand die zich zelf toevoegde op mijn messenger, zonder dat ik ze gevraagd had,want je moet ook je emailadres achter laten, stond foto van een vrouw op en daar nodigde ze me uit om daar te kopen en kreeg ik ook alle uitleg
            Lijkt me eerder een bordeel ipv een fotozaak
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: chineese nikon

              In gedachte houden wat je al in soortgelijk topic las
              "Wat te schoon om waar te zijn is , is het ook"
              Mvg,
              SW
              BD1071BE

              Comment


              • #8
                Re: chineese nikon

                Je mag de €409 ook op mijn rekening storten, het resultaat is voor jouw hetzelfde.....
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                Comment


                • #9
                  Re: chineese nikon

                  Opgelet als je iets in China koopt. Op bedragen hoger dan 22 € betaal je douane kosten, welke niet te onderschatten zijn!

                  Comment


                  • #10
                    Re: chineese nikon

                    of ik het doe , nee hoor ik ben niet gek
                    wat er wel waar is, dat nikons daar gemaakt zijn , thailand is toch ook china, of ze daarom goedkoper kunnen zijn weet ik niet
                    Last edited by koen1950; 6 september 2008, 22:03.

                    Comment


                    • #11
                      Re: chineese nikon

                      Dat er sommige mensen nog in geloven...nooit kopen van zulke sites. Ik heb 2 minuutjes gezocht en dan zie je meteen dat het niet te vertrouwen is.

                      Waarom niet?

                      - 80% van de namaak goederen wereldwijd komt van China.

                      - De betaling is via Western Union => altijd verdacht en de Western Union contact naam is anders dan die van de bank transfer.

                      - De opbouw van de website is heel amateuristisch voor een "internationaal bedrijf".

                      - Als je even kijkt in de "About us" dan zie je als adres: Beijing,China - Zip Code: 100021. Geen adresgegevens dus? En dat ook weeral voor een internationaal bedrijf?

                      - Contact kan enkel via telefoon (niet getest ) of een hotmail adres. Welke internationale firma werkt nu met een hotmail adres?

                      - De registratie van het domein www.trailblazer917.com is gedaan bij/door Honest Wisdom. Al even verdacht als je daar op verder zoekt. Dit lijkt al even fake en ze zijn enkel te contacteren via een postbus in China... Ik gok(Chinees) dat ze beiden zijn opgezet in elkaars voordeel, snap je?

                      - Op sommige sites kan je zelfs spam vinden van deze site:

                      Dear friend;
                      we are an electronical wholesale company which locates in
                      China. we mainly focuse on the selling of electronics ,
                      such as digital cameras, mobile, LCD TV, Laptops Notebooks,
                      Digital Video, Mp4, GPS, and so on .
                      In order to gratulate Olympic Games in 2008 in China. our
                      company have a favourable campaign;
                      We can offer you high quality products in good price; You
                      can purchase freely here.
                      This is a god-given chance. we hope you can hold it quickly
                      site: www.trailblazer917.com ;
                      E-mail: trailblazer.917@hotmail.com ;
                      MSN:trailblazer.917@hotmail.com

                      Dus...niet doen is mijn advies

                      wat er wel waar is, dat nikons daar gemaakt zijn , thailand is toch ook china, of ze daarom goedkoper kunnen zijn weet ik niet
                      Thailand grenst zelfs niet aan China, het is echter wel alletwee ver van hier...

                      Comment


                      • #12
                        Re: chineese nikon

                        Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                        Dat er sommige mensen nog in geloven...nooit kopen van zulke sites. Ik heb 2 minuutjes gezocht en dan zie je meteen dat het niet te vertrouwen is.

                        Waarom niet?

                        - 80% van de namaak goederen wereldwijd komt van China.

                        - De betaling is via Western Union => altijd verdacht en de Western Union contact naam is anders dan die van de bank transfer.

                        - De opbouw van de website is heel amateuristisch voor een "internationaal bedrijf".

                        - Als je even kijkt in de "About us" dan zie je als adres: Beijing,China - Zip Code: 100021. Geen adresgegevens dus? En dat ook weeral voor een internationaal bedrijf?

                        - Contact kan enkel via telefoon (niet getest ) of een hotmail adres. Welke internationale firma werkt nu met een hotmail adres?

                        - De registratie van het domein www.trailblazer917.com is gedaan bij/door Honest Wisdom. Al even verdacht als je daar op verder zoekt. Dit lijkt al even fake en ze zijn enkel te contacteren via een postbus in China... Ik gok(Chinees) dat ze beiden zijn opgezet in elkaars voordeel, snap je?

                        - Op sommige sites kan je zelfs spam vinden van deze site:

                        Dear friend;
                        we are an electronical wholesale company which locates in
                        China. we mainly focuse on the selling of electronics ,
                        such as digital cameras, mobile, LCD TV, Laptops Notebooks,
                        Digital Video, Mp4, GPS, and so on .
                        In order to gratulate Olympic Games in 2008 in China. our
                        company have a favourable campaign;
                        We can offer you high quality products in good price; You
                        can purchase freely here.
                        This is a god-given chance. we hope you can hold it quickly
                        site: www.trailblazer917.com ;
                        E-mail: trailblazer.917@hotmail.com ;
                        MSN:trailblazer.917@hotmail.com

                        Dus...niet doen is mijn advies



                        Thailand grenst zelfs niet aan China, het is echter wel alletwee ver van hier...
                        nu mijn nikon D80 komt wel degelijk uit thailand staat onder op de camera , maar heb nooit die site vertrouwd hoor

                        Comment


                        • #13
                          Re: chineese nikon

                          Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
                          nu mijn nikon D80 komt wel degelijk uit thailand staat onder op de camera , maar heb nooit die site vertrouwd hoor

                          Klopt wat je schrijft, Nikon heeft een productieunit in Thailand maar je schreef wel degelijk dat Thailand tot China behoort wat uiteraard niet het geval is. Zo las ik het althans
                          Of bedoel je dat Thailand ook een namaakcultuur heeft? Dan klopt dit maar al hun namaakgoederen komen van China (elektronica, geperste DVD's, kleren, handtassen, ...).

                          Comment


                          • #14
                            Re: chineese nikon

                            Dicussie verplaatst naar geschikter forum . . .
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: chineese nikon

                              In china kan het heus wel heel wat goedkoper zijn en nog goede kwaliteit hoor,
                              onder andere omdat ook daar de dollar laag staat.

                              Maar in china kopen kan je enkel doen 'vind ik' als je veel goede reacties van een webwinkel hebt, en als je er dus kan vanuit gaan dat het een goede winkel is.

                              Bij deze winkel zou ik het dus niet willen testen ...

                              Hebben we toevallig geen lotto winnaar of dergelijke onder ons, om het eens te testen
                              --- Panasonic FZ 50---
                              ---Canon Eos 450D---

                              Comment

                              Working...
                              X