Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoog niveau inzendingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoog niveau inzendingen

    Het valt me op dat deze maand het niveau van de inzendingen weer heel hoog is !!!! Wilde ook weer eens een poging wagen maar de moed zinkt me al in de schoenen

  • #2
    Gewoon inzenden en niks van aantrekken.... Ik weet ook dat mijn inzendingen niet van hoog niveau zijn.... Maar als er geen inzendingen van echt hobbyisten niveau tussen zit, vallen de echt goeie niet op
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Zo lang 1 bepaald iemand nog geen commentaar heeft gegeven blijft het niveau van topkwaliteit
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

      Comment


      • #4
        @bingel
        LOL

        Ach, ik vind dat steeds iedereen zijn beste beentje voorzet bij een inzending, voor mij zijn het allemaal winnaars.

        Trouwens, mij valt het op, is dat ik me steeds te pletter amuseer bij iedere challenge.

        Wat mij wel opvalt is dat NA de challenge, die foto's niet meer aan bod komen hier op BD.

        Ben ook best tevreden (deze keer) over mijn inzendig, foto gemaakt na een lang...-feest (moe, wat alcohol, goed geluimd, wat geluk met het trekken van de foto en 1/2trouwboek was BOB!!), het is nu een van mijn "betere?" werken, vind ik?!.

        Ga deze deze keer, na de challenge, de foto eens op "beoordeel mijn foto" zetten voor uw gewaardeerd commentaar/advies...

        Trouwens Marjo, dat gevoel heb ik ook wel eens hoor, maar meedoen is toch belangrijker dan winnen !

        Het resultaat zou best eens kunnen meevallen!




        Comment


        • #5
          Wat mij wel opvalt is dat NA de challenge, die foto's niet meer aan bod komen hier op BD.
          Ja klopt! Ik ben ook altijd heel benieuwd na de challenge wie welke foto heeft gemaakt, eigenlijk meer dan hoe hoog iemand eindigt, behalve de winnaar dan (probeer er ook nog wel eens van te voren naar te raden en soms lukt dat me wel )

          Comment

          Working...
          X