Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

STUDIO 73 onlineverkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • STUDIO 73 onlineverkoop

    Positieve of negetiever ervaringen bij het aankopen van producten bij studio 73 online verkoop?
    Het is voor de aankoop van een apart objectief

    x
    I freeze beauty

  • #2
    Re: STUDIO 73 onlineverkoop

    Verplaatst naar geschikter forum ....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: STUDIO 73 onlineverkoop

      Studio 73 staat toch goed bekend? Om welk objectief gaat het eventueel, als het eentje is met issues of veel sample variatie kun je vaak beter zelf testen voor aankoop.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: STUDIO 73 onlineverkoop

        Beste Jasmina
        Héél positief, tot hiertoe!!
        Niet 'Te' duur en het zijn nog echte winkels met echte mensen
        Foto Rubens is zelfde keten, soort van partners!
        SF
        00.00 Gone

        Comment


        • #5
          Re: STUDIO 73 onlineverkoop

          dat winkeltje in Geel is wat ik op eerste zicht bij voorbijrijden van die winkel zou omschrijven als een marginaal winkeltje. Hun webshop floreert blijkbaar beter dan de showroom (veel webwinkels beäntwoorden aan dit profiel doordat de kosten laag moeten zijn om de prijs e kunnen handhaven)

          ik ken echter niemand die ontevreden was van deze winkel, tevreden klanten ken ik wel

          disclaimer: "positieve ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"

          Comment


          • #6
            Re: STUDIO 73 onlineverkoop

            Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
            dat winkeltje in Geel is wat ik op eerste zicht bij voorbijrijden van die winkel zou omschrijven als een marginaal winkeltje. Hun webshop floreert blijkbaar beter dan de showroom (veel webwinkels beäntwoorden aan dit profiel doordat de kosten laag moeten zijn om de prijs e kunnen handhaven)

            ik ken echter niemand die ontevreden was van deze winkel, tevreden klanten ken ik wel

            disclaimer: "positieve ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"
            marginaal winkeltje ???
            ben je ooit al binnen gegaan in de winkel ?

            [ontopic] ik heb zeer goeie ervaringen met studio 73, wel nog nooit online aangekocht
            Last edited by viero; 3 september 2008, 19:38. Reden: toevoeging

            Comment


            • #7
              Re: STUDIO 73 onlineverkoop

              Idem:
              Ik koop al jaren bij Rubens en dat is een heuse 'mooie grote' winkel, met deskundige mensen!
              SF
              00.00 Gone

              Comment


              • #8
                Re: STUDIO 73 onlineverkoop

                Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                marginaal winkeltje ???
                ik had het over de "presence" als je buiten bent en naar de winkel kijkt, dan verwacht je (ik) niet dat het zo een goede en grote winkel is .. sorryvoor de verkeerde indruk die ik bij m'n comment liet.

                Comment


                • #9
                  Re: STUDIO 73 onlineverkoop

                  Ik heb er al tweemaal online gekocht. Wel wat moeten wachten omdat de gevraagde producten niet in voorraad waren. Maar eens ze wel binnen waren een vlotte service... en de communicatie loopt ook snel! Voor mij is het een aanrader.
                  | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                  100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                  Comment


                  • #10
                    Re: STUDIO 73 onlineverkoop

                    Zowat al mijn materiaal komt van bij Studio73 in Geel, bestel gewoon online of via telefoon en ga het dan in de winkel afhalen (heb liever iets in de hand voordat ik van zoveel centjes afstand doe )

                    Mijn idee is dat als het meer dan zeg maar 100 Euro kost ik het wel in de winkel ga ophalen, als er dan iets scheelt heb je minder problemen achteraf.

                    Tot nu toe zeer tevreden, ook als er problemen waren, perfect door hun opgelost.

                    Mark
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                    Comment

                    Working...
                    X