Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help

    Hoe krijg ik foto's op het forum , en hoe weet ik dat het formaat dan goed is en zo van da allemaal want dit wordt de eerste keer you see Want met dat "insert image" wil da nie echt lukken :-{

    Fujifilm Finepix F31fd

  • #2
    ahjaa en hoe kan ik alle topics zien waar ik op heb geantwoord ! Want het is vrij vervelend alles te moeten doorlopen om ze te zoeken !

    Fujifilm Finepix F31fd

    Comment


    • #3
      lees de forum-regels en het faq rechtsboven ;-)

      Comment


      • #4
        Hallo Twido, wel ik heb daar ook aanvankelijk moeite mee gehad... Eerst en vooral, je werkt toch met een PC hé (geen apple), want ik heb hier recent gelezen dat er dan bepaalde moeilijkheden (?) zouden kunnen zijn waarmee ik je niet kan helpen.
        Dus ik ga ervan uit dat je een pc hebt met microsoft explorer als browser.
        Normaal, als je ingelogd bent met je gebruikersnaam, en je kiest "new topic" krijg je onderdaan het messagescherm een "mode" keuze met rechts daarvan een attach file button (paperclip). Nu moet je voor je de foto wil uploaden zorgen dat deze voldoet aan de normen gevraagd op dit forum, nl. maximum 800 x 600 pixels en maximum 200Kb groot. Als je dan klikt op de attach-button krijg je een nieuw scherm met bovenaan de selector om te bepalen waar op je pc de bewuste file staat. Als je deze aangeduid hebt op upload klikken, effe wachten tot de boodschap verschijnt dat de file succesvol upgeload werd. Dan mag je het scherm sluiten en je boodschap in het messagescherm schrijven. Je zal zien dat er al een verwijzing staat naar je foto (niet aankomen). Als je je message geposted hebt, maar de foto is niet zichtbaar, moet je de wijziging aan brengen aan de regel die de verwijzing bevat naar je foto, en dit zoals Jimmy talrijke keren vermeld heeft op dit forum. Als je moeilijkheden blijft hebben zal ik deze eens doorgeven...

        mvg,
        Jempi.
        Jempi
        CANON Ixus 800 IS
        BD0978BE

        Comment


        • #5
          Bedankt Jempi , ik ga dat zeker zo proberen als ik een goede foto heb verkregen (heb mijn S30 nog maar 2 dagen) maar hoe kan ik nu al mijn gereplyde post in een lijst verkrijgen en zeg nu weer niet lees de faq of forumregels want daar staat dat niet in !
          En met search krijg ik niet alles te zien waarop ik heb geantwoord !

          CanOn pOwershOt S 3O
          Fujifilm Finepix F31fd

          Comment

          Working...
          X